10

мен

преди 8 години

мда, поредния голфаджия с претенции за разбирач. Хапни си сам, да не ти давам.

9

мен

преди 8 години

Хубаво, но както е поднесено звучи твърде уникално. Механиците знаят какво имам предвид. Иначе от Рудолф Дизел до днес много малко ново. Поздрави на илитератите!

8

Анонимен

преди 8 години

Туй значи че двигателят може да спре когато си поиска и да ви остави на пътя :) А китайската ръка по него още повече...

7

Анонимен

преди 8 години

С електроника излиза по-евтино , метала се обработва трудно и е скъпо..не е гоямо постижение при дизелите вече няма ГНП елементарно е някой да се сети да махне и механиката за клапаните. Никой президент не се вози на кола с електроника защото може да се хакне , и никой газар не носи електронен часовник..

6

Анонимен

преди 8 години

Не пращайте "горенето" в историята още, защото все още 95% от световния добив на ел.енергия е от конвенциални горива. демек дали ще го гориш в колата или в централата - се е тая.

5

Анонимен

преди 8 години

Звучи ми като излишно усложняване и правене на двигателя по-капризен и склонен към повреди. Същата глупост като въздушно окачване вместо пружини.

4

Анонимен

преди 8 години

Това нещо всеки бугарски инженер може да го направи , ако има кой да палати.. Юбре шматоци.Я сум инженер автомобилна електроника..

3

Анонимен

преди 8 години

бухаахах, къв ти е пробеламе бре, шматарок? Това е много прецизна и надпредничава технология. Гледай им цялото представяне и обяснение за това как работи, както техническите показатели, разбира се. Неща като това буквално могат да движат света напред, а ти си гледай общалъка и храни, щом не ти харесва...А илитератите са илюминатите - никакви ги няма ;)

2

Анонимен

преди 8 години

Все тая. Скоро всички горивни двигатели трябва да отидат в историята.

1

Някой

преди 8 години

Чак е тъжно... И това е новина уж. Илитерати такива.