Хубаво, но както е поднесено звучи твърде уникално. Механиците знаят какво имам предвид. Иначе от Рудолф Дизел до днес много малко ново. Поздрави на илитератите!
Туй значи че двигателят може да спре когато си поиска и да ви остави на пътя :) А китайската ръка по него още повече...
С електроника излиза по-евтино , метала се обработва трудно и е скъпо..не е гоямо постижение при дизелите вече няма ГНП елементарно е някой да се сети да махне и механиката за клапаните. Никой президент не се вози на кола с електроника защото може да се хакне , и никой газар не носи електронен часовник..
Не пращайте "горенето" в историята още, защото все още 95% от световния добив на ел.енергия е от конвенциални горива. демек дали ще го гориш в колата или в централата - се е тая.
Звучи ми като излишно усложняване и правене на двигателя по-капризен и склонен към повреди. Същата глупост като въздушно окачване вместо пружини.
Това нещо всеки бугарски инженер може да го направи , ако има кой да палати.. Юбре шматоци.Я сум инженер автомобилна електроника..
бухаахах, къв ти е пробеламе бре, шматарок? Това е много прецизна и надпредничава технология. Гледай им цялото представяне и обяснение за това как работи, както техническите показатели, разбира се. Неща като това буквално могат да движат света напред, а ти си гледай общалъка и храни, щом не ти харесва...А илитератите са илюминатите - никакви ги няма ;)
Qoros и Koenigsegg показаха революционен двигател