До руми 47,Наистина много е приятно, като съдя по останалите обществени поръчки, цената е завишена между 40 и 50%, значи Тиквата и Прасето са си поделили чисто едно 30 милиона. Как да не е приятно ?!
За 74 милиона не се строи нова гара, строи се цял елитен жилищен квартал!Вижте и сравнете новината :"Плана Хайтс" на 621 дка в Плана мол, парк, забавачка...", 24 декара застроена площ, всичко 53.6 милиона !
Старата сграда на гарата е напълно разрушена на 15 април 1974 г., а новата сграда по проект на арх. Милко Бичев е открита на 6 септември 1974 г. ЗА 5 МЕСЕЦА ПОСТРОЯВАТ ОТ ОСНОВИ НОВАТА ГАРА А ТЕЗИ МУТРЕТА ЗА ГОДИНА ЕДВА НАПРАВИХА КОЗМЕТИЧЕН РЕМОНТ ЗА 70 МИЛИОНА. ХА ХА ХА ХА .
До Един българинЕ по-добре ли е и скенери да нямаме ?!! Да ходим до други страни за тях?!! По удобно ли е многознайко? Или по-добре да седнем да скръстим ръце и да мрънкаме като теб, че нищо не се прави и ни е скапана държавата!! Я кажи ти какво направи за да е по-добре държавата? Мръдна ли си пръста? Или само седиш и чакаш някой друг да направи нещо, а ти като голям експерт по всичко да се изказваш умно и да критикуваш.
Chudesna gara!:-) migar ima i klozett?! :-)Ami patnik za patnicheskoto vlak - nerde?!:-):-):-)
До АнонименГолеми подобрения. За 60-70 милиона толкова...Важно е да се "усвоят" от наште фирми.
Някой направи ли си труда да провери кой финансира, какви подобрения се правят как се намаляват разходите на гарат преди да критикува !? Или просто да си мрънкаме за всичко без да знаме за какво става дума се е превърнало нов национален спорт...
До Анонимен Парите се дават от ЕС за ремонт, а не за вагони и локомотиви. Предполага се че имаме поне толкова да си купим.
Ремонта струва 74 милиона лева с ДДС. Ремонта е правен от фирми на Делян Пеевски и Симеон Пешов (Главболгарстрой). За 74 милиона се строи нова гара, тук за тези пари правим ремонт, а Тиквата се пъчи все едно не данъкоплатеца, а той е дал парите. ГРАБЕЖА ПРОДЪЛЖАВА С ПЪЛНА СИЛА ! МАФИЯТА УСВОЯВА, НАРОДА НАМАЛЯВА !
Не ми харесва, съжалявам. Отживелица е всичко да се прави в сиво, камък и студ на обществени места. Неприветлива е; изглежда като летище от 90те години. Архитектите да разгледат какви неща правят колегите им по света (не съм в строителната сфера, но съм виждала).. Дали едни пари за най-евтино. Ми, не съм впечатлена.
Чудно ми е само защо нашите "разследващи" журналисти не правят проверки за големите поръчки, като тази, а "само" за такива до 250 000 лв( като в ЦГМ)?
""След ремонта жп гарата грейна, но пътниците сякаш ги няма""..............да ... ще се сетите вие, ама късно ...
И каква е тази ремонтирана ЖП гара ? Прилича на добре почистена *** на цена равностойна на голяма ВЕЦ или асфалтирането на град видин наново ! Този ремонт можеше да го приема за реален само при положение ЧЕ : 1 Това е ЦЕНТРАЛНА ЖП ГАРА НА ОСЛО или Стокхолм . 2 На строежа не са работили само чужденци . У нас дневната работна ставка е съпоставима със ставката за един час работа в Германия а за Норвегия и Швеция неможе да става и дума за съпоставки . Иде реч за ревизия и съд ПОЗОР
С тези милиони можеше да се купят вагони и локомотиви и да се подобрят трасетата. Но защо са ни нови локомотиви и нови линии след като може да се усвоят разбирай присвоят едни милиончета за да си купиме гласчета и да спечелиме едни изборчета. Сградата на гарата можеше да претърпи един козметичен ремонт и да се изгонят клошарите които я опи.аваха. Гарата е строено 1974 година и не е икономисван материал а правено здраво и масивно. Така че тази пластмаса с която я опаковаха беше напълно излишна.
Няма ли някой да направи оценка дали този ремонт наистина струва 61 милиона лева( по думи на Борисов)????
На Централна гара – кашпи с цветя и усмивки