Много ми харесва отвън, Алфите изобщо са правели хубав дизайн. Но вътре този модел е чиста пластмаса, абсолютен Фиат. За мен не върви просто на такава красива кола да монтираш толквоа скапан кокпит. Това е единственото, което мен лично ме дразни. В това отношение немците се справят по-добре. Но по динамика си е точно конкуренция на БМВ, ако не и по-добре. Не знам как се държи този модел. Успех на Алфите.
Като чета коментарите и се радвам, че все пак има и хора, които не споделят балканската теория за "со мачка, по пичка и со борче". Автомобилната индустрия отдавна не е това, което е била през 50-те и 60-те години на миналия век. Като изключим автомобилите в луксозния сегмент, всичко останало вече се е поразмило. Порше се сглобява в Словакия, Дачия е с двигател на Рено и т.н. Кой каквото му е на сърце да си кара, а не да излива комплекси по другите. Иначе ксенон на Астра B винаги може да се тури.
Сравнението е удачно до толкова , че и аз съм конкуренция на "метро" с моето квартално малко магазинче :)
Някакъв *** тук пише,хвали и изброява немските и шведските автомобили.Само ще каже че Форд ползват двигатели на пежо-1.6hdi,Opel ползват двигатели на Фиат,Сааб фалираха,Волво ползват двигатели на Рено,Имах Фолксваген Еос 2.0TDI,е няма такъв *** правих двигател на 70000 и радиатора протече сам на 40000,имал съм и пасат,няма по грозна и тромава кола от този леген.
някой от вас селяни трябва да прочете историята на Фиат в Уикипедия/Иначе имам Фиат Стило 1.9 jtd на 850 000 километра,вържи безотказно.
чудесна кола.ще си купя такава след 8 години,сега не мога да си я позволя.такава кола се купува с мерак.
Да не говорим за екстри като 4 ел. стъкла, климатроник, круз контрол, ел. седалки, бленда на огледалото, сензор за чистачки и т.н. екстри, които 16-17 годишни Пежа имат, а немските талиги от тия години смятат, че са топ оборудване ако имат радио с касета...
Лелееее толкова не се бях смял отдавна. Селяците с 20 годишните голфове, издялкани в час по трудово взели да говорят за коли...Един пък *** сменил сигурно 8 Ферарита, че се изказа как след 10К километра не ставали... ХахахаФиат са постигнали толкова много в автомобилостроенето, че ония с лъжливите данни, дето станаха за смях на целия свят, срещу тях да бягат не могат да ги стигнат. Ама то четене трябва, не става по цял ден да четеш форума та да знаеш как да си ремонтираш грозния ГоУф.
Брат Фиата ми е на 293 хиляди реални от които аз съм минал 120 хиляди на десет години и пали без проблем на минус 20 от четвърт! По двигателя съм сменил само ролки и ремъци и от тогава само масла и филтри ремъка е усилен дават му 200 000 живот и не мисля да го сменям докато е моя. По окачване съм сменил 2-а пъти биалети и един накрайник. За сравнение предишната ми "немска" А6 2.5 ТДИ за 70 хиляди смених едната глава, помпа и дюзи както и 2-а пъти носачи от евтините за 500 лв комплекта! Мерси!
До Анонимен 2Карам BMW-це Е36, навърши тези дни 25 - има повече годинки под капака си, отколкото повечето пишкодръпи, коментиращи тук. Желязна кола, немска техника. Карайте си Жулиетите... :)
точно обратната е по въпроса за комън рейла.относно дизеловите двигатели на опел почти всички са на някой друг а не на опел
До всички ***:Системата ""Комън рейл" е създадена от ФИАТ и после продадена на "Бош'ФИАТ произвежда и първия двигател с два разпределителни вала."Прословутите немски автомобили'' ОПЕЛ са оборудвани с изцяло италиански двигатели 1,9 мултиджет и 1.3 мултиджет ама невежите не го знаят.. Ауди и VW са марка за селяците от Атака. Няма Голф 5 -2.0 дизел, който да не е спукал глава до 150 000 км!!! Смешници!
Абе не ме интересува какви минуси има бе , искам италианска кола , харесвам италия , не харесвам студената перфектност на швабите , това е !
"мани го климатроника, кажи за ходовата част, щото се бях почуствал по едно време собственик на завод за халуминий?" Избягваш улици с дупки. Ако не може да ги избягваш - с 2км/ч, полека лека - нервните отзад с VW-тата ще чакат, няма къде да идат.Там където няма асфалт - не стъпваш с Алфа-та. По магистралите - само лява лента, на шеста.С тоя стил на каране, носачи+биалетки+тампони се сменят на всеки 50к км. И процедурата струва не повече от 1к лева. Което за кола 20к си е супер.
Италианският конкурент на BMW 3-Series