17

Анонимен

преди 8 години

...Демек, ако разликата на цената от една истинска луксозна кола и Тесла е около $20к. Тези пари ти стигат за бензин/нафта и ремонти за 10 години. Оня който е купил нова кола няма да кара никоя кола повече от 10 години така или иначе. Така че в момета Тесла-та е просто скъпа играчка. За природозащитниците да кажа само че тока който ще е необходим на всички тези Тесли ще идва на не по-малка цента за природата отколко бензиновите двигатели.

16

Анонимен

преди 8 години

...за 3-4 минути както при нормална кола. Друго което е също много ограничаващо е че не можеш да отидеш някъде в планината на ваканция, на къмпинг или някъде другаде, ти си винаги зависим от чарджъри. Инфраструктурата е слаба и ще вземе много време да се изгради. Най-тревожен е факта че тези батерии след време губят капацитета си. Какво правим тогава инвестираме още $30к в нова? Както аз го смятам, за живота на една кола, ако не плащаш за бензин а искаш ток, ще плащаш големи пеймънти....

15

Анонимен

преди 8 години

Поддръжката не е 0лв. Верно е че няма свещи, няма чек енджин лайт, няма бензини/нафти. Но има други неща, които не ти ги казват като си купуваш колата - имаш голям пеймънт, колата струва $80,000+такса. Рифънда който ти дава Калифорния е $2500. Рифънда който ти дава чичо Сам е $7500 в ТАКС КРЕДИТ, не кеш! Супер неудобно е като минеш тези 220 мили, ти си принуден да спреш за половин час на суперчарджър да заредиш батерията. Заряда не е пълен! А е на около 60%. И не можеш да заредиш резервоар за...

14

Анонимен

преди 8 години

какви тесли бе, да живее ЛАДА ФЕСТА - тва чудо на автомобилостроенето! SUUN!!! а и също и вседехода Скрап /ли беше/!!! Ура, другари!

13

Анонимен

преди 8 години

Това коетто от Тесла направиха досега, можеше да бъде направено от всяка една средно голяма абтомобилна компания, само че никой не искаше да развива тази технология, защото не е толкова печеливша за индустрията (виж коментар 3). Обаче пичовете от Тесла показаха среден пръст на всички и главно на правителството на САЩ и съвсем скоро ще станат номер 1. Само да се направят достатъчно зарядни станции.

12

До 11

преди 8 години

Принципно петрол може да се създаде и изкуствено, но синтетичния петрол ще е няколко пъти по-скъп.

11

до 5

преди 8 години

Тези коли са нищожна част от пазара в момента и не е това причината за падането на цената на петрола.

10

Анонимен

преди 8 години

Тесла направиха нещо уникално ,но още е ново, но това е бъдещето ,засега наистина няма инфраструктура за това няма и евтини варианти за тези коли също, а и по батериите много неща трябва да се пипнат , но върху това трябва да се работи и наистина има бъдеще върху това ,а на петрола няма алтернатива в много други неща и наистина трябва да се мисли за намаляване разхода на петрола за да не се изчерпват залежите. И

9

до 5

преди 8 години

Още не съм чул трактор или комбайн на такава технология , а населението трябва да яде и сега и след 200 години.

8

Анонимен

преди 8 години

Падането на акциите на Тесла само доказва колко фалшив, изкуствен и манипулируем е така наречения свободен пазар. Пълен фалш и лъжи в очите на плебса.

7

До 6

преди 8 години

Прав си,че поддръжката на колата не е съвсем 0лв. Сравнявах с обслужване на стандартна кола с ДВГ. Но за 6 месеца откакто я карам не си спомням да съм платил за нещо. Но това е защото колата е в гаранция. Иначе на два пъти отказа да тръгне. Първият път се оказа грешка в задния задвижващ мотор, вторият път проблем в ситемата, който беше отстранен дистанционно.Въпреки това,според мен Тесла показа на света,че електрическите коли имат бъдеще и пожелавам само най-доброто на компанията

6

До 5

преди 8 години

Само половината от добивания петрол се преработва в горива, да не говорим че кораб например само с акумулатори трудно ще задвижиш, така че петролните шейхове не ги мисли.

5

До 3

преди 8 години

То освен в САЩ, никъде няма добра мрежа в момента. А поддръжката не е 0 лева, но е сравнително по-евтина. Технологията тепърва ще се развива - всичко опира до батериите, до методи за съхранение на ел. енергия и до възможности за бързо и просто зареждане. Нисан-Рено мисля скоро обявиха, че разработили батерии способни да осигурят пробег на електроавтомобил от над 600 км.

4

Анонимен

преди 8 години

заради тези технологии цената на петрола падна и ще се задържи ниска докато не свърши ,за да може да се продаде всичкия,ако не се бяха появили нови технологии щяхме да караме на баснословни цени

3

До 2

преди 8 години

Няма как акумулаторите на електромобил да се зареждат бързо - това с днешните технологии е невъзможно и отнема най-малко около половин час! Но Тесла имат друга стратегия - подменят батерията за по-бързо. Тесла тепърва ще създават мрежа, вече имат добре развита в САЩ и разработват такава в Западна Европа.

2

До Анонимен

преди 8 години

Коментарът ти важи за България, защото все още няма подходящата инфраструкура. Но коментарът ти е невалиден за развитите страни. Аз карам Tesla Model S не в Бг и мога да ти кажа,че тази кола е невероятна. Поддръжка-0лв. Няма масла,филтри,ремъци,течове,свещи и там подобни ***. С нормално каране имаш 300-400км. С бързо зарядно, за под 20мин. зараждаш колата.Цена на тока: 400км. за 3-4 евро.Безплатни ел. станции в много европейски страни+данъчни отстъпки.Колата е супер за запада.

1

антверп-анверс

преди 8 години

Колегата ми белгиец има Тесла. Пробегът е 350 км, зарежда много бързо и е безшумна кола с ниски такси. Неудобството е че зареждащите точки в Белгия са недостатъчни.