20

шишо

преди 8 години

то затова никой не купува руското

19

Боби

преди 8 години

До кокоspa 2490% от компонентите на всеки нов самолет се тестват на стенд или на такива старо поколение или на самолети с индекс FL или ЛЛ (Летяща Лаборатория)Последните 10% обаче са най-важни Когато всичко работи заедно с корпуса в синхрон и електромагнитните полета си влияят един на друг включително твоя телефон като се качиш на борда независимо дали е включен Самолетния режим или не.При тези 10% се и сертифицира самолета по ИКАО

18

Анонимен

преди 8 години

Композитното крило на "МС-21" съответства на крилата на "Боинг 787" и "А 350", но е създадено по оригинална руска иновационна технология на вакумната инфузия. Първият полет на "МС-21" е планиран за април 2016 г.

17

кокоspa

преди 8 години

Само да кажа че серииното производство на това нещо е мокър сън!!!Все още предсериините машини НЕ СА ПРОИЗВЕДЕНИ!!А колко е ревулюционен ......мога да си представя.Може би за техните представи

16

Анонимен

преди 8 години

ПД-14 е революционен двигател и е вече готов. Още в края на миналата година Путин поздрави инженери-конструктори и производители. С този двигател ще се оборудва перспективния магистрален самолет "МС-21". Серийното производство на самолета започва след 1 година.

15

Боби

преди 8 години

До kokospa 21Сори Коко но не си прав Д-30 двигателя задвижва повечето рашки самолети от МиГ-31 до Ил-86първия модулен двигател. Версиите с голяма двуконтурност все още са разрешени за експлоатация от Чартъри в Европа.Д-30 семейството е от 1970годинаВ момента с много по-добри технологии(металургия) и системи(електроника) се прави наследник на този двигател. Имат маломощен за Сухой Суперджет двигател сега го форсират и ПД-14 семейство двигатели от 8 до 18 тона тяга

14

kokospa

преди 8 години

Само ще кажа че Русия НИКОГА няма да направи пътнически самолет от типа на А-320 Neo ,B-737 Max!!Да не говорим за В-777,В-787,А-350.Освен липсата на технологии,има една огрооомна липса на съвременни икономични двигатели от всички класове.В навигационното оборудване и управляващите системи изоставането на братята е 25 години.Така че не се хабете.....

13

Боби

преди 8 години

До Анонимен 19АноУмни Хобито ми е Авиация и Оръжие. До каквото успея да се добера като инфо го чета. Това което написах за проверките е 100% вярно. Всичко това е правено и се прави за да ОСТАНЕ Авиацията НАЙ-СИГУРНИЯ транспорт в света. Понеже въпросните Боинги и Ареобъси се експлоатират по състояние значителна част от тестващата електроника е вградена в самия самолет и действа непрекъснато когато централния компютър на самолета е включен.

12

Анонимен

преди 8 години

До БобиБобик ти си нормален ли изобщо?

11

Боби

преди 8 години

До S.S.NAZI 9Всеки специалист ще ти се смее на изказването.1. Проверили са го в доминиканската република преди да излети ако беше обратен полета разбирам да злорадстваш2. Всички проверки се правят ОТ СЕРТИФИЦИРАНИ ОТ БОИНГ/АЕРОБУС/ТУПОЛЕВ/ИЛЮШИН и т.н ХОРА независимо от народността им. Техник на Аеробус с 30 годишен стаж няма да го допуснат да работи върху Боинг самолет никога.3. Проверките се правят по чеклист като за всяка проверка се пише резултат и подпис на тестера

10

Анонимен

преди 8 години

До Боби пидолозаври си тиквата проста знаеш къде , аман от тиквунести (сори за турската дума)

9

Анонимен

преди 8 години

До ShoppАми заминавай за "свободна и просперираща" Украйна! Никой не те спира, отиди и виж отблизо как живеят там!

8

Боби

преди 8 години

До Shopp 12Твоя дриймлайнър вярно има сумата ти нови технологии като композитен корпус и прочие. Колко години обаче същите тези нови недоизтествани технологии заплашваха живота на пътниците. Колко пожара на борда имаше? Аеробус 350 си взе поука от дриймлайнъра и до тук няма проблеми но се забави с 5 години.Рашките с финансиране от Китай, а те имат пари бол, ще направят свестен може не идеален самолет или не УЛТРА ХАЙ ТЕКСпоко не ги мисли въпрос на време и пари е.

7

bros

преди 8 години

За оня дето пита, колко от нас в тоя жживот и тн. Ценкоо, от шанене по кафета не си забелязал, как невидимо за твоя взор в България се заформя критична, можеща и активна класа. И обикновено не сме от тия дето Дом. република или Маледивите са ни първа и a total must дестинация. Хубаво е да знаеш, че и в Дания, и в Ангола има чудни плажове (че и без тълпи от ***.и)

6

Анонимен

преди 8 години

Boeing 777-200 е АМЕРИКАНСКИ *** от агитпроп (сичко що пада руско )

5

Анонимен

преди 8 години

Какво разбираш под дестинация? Цената на хотела-плажа или полетът до там?И 6 и 7 са абсолютно прави. Доминиканските хотели, ресторанти и плажове са евтини и първокласни, но полетът до там е много скъп.

4

bros

преди 8 години

Е, мноо ясно че с Боинг ше извозват. Тупалките не могат да отлепят на ония писти, забранени са от мерки за сигурност и ше издухат сичкото песък наоколо.

3

Анонимен

преди 8 години

Руснаците почиват през зимата на евтините райски доминикански плажове.Боингите дефектират.

2

Анонимен

преди 8 години

Полет от Доминикана. Което значи че са туристи. А уж руснаците ядели корени и трева. Колко от вас ще отидат там на море през този живот?

1

Анонимен

преди 8 години

Пак Боинг ...