законните места за паркиране са повече от колите в София. Местата няма да станат много повече защото няма много общински територии за това. В час пик средна скорост с кола в София - 12-15км в час. Решението е ограничаване на автомобилите. ПЛАТЕНО ПАРКИРАНЕ В ЦЯЛА СОФИЯ и затагане на прегледите на коли и повишаване на данъците за коли в града.
"С мобилните камери се заснемат над 60 неправилно паркирани автомобила на ден", допълни Крушарски.--- ха-ха-ха- Ами аз само докато стигна от вкъщи до автобусната спирка виждам повече неправилно паркирали главно по тротоарите коли.
Правилата за паркиране в София!!!Ами примерно в Синята и Зелената зона, масово паркират в нарушение на закона - на кръстовища, запушвайки пешеходните пътеки или насред улицата, в забранена близост до пешеходни пътеки или кръстовища, като това последното е в съучастие с мафиотската фирма дето ни обира за синята и зелената зона, които са разчертали места за паркиране в забранена от закона близост до пешеходни пътеки. Така се паркира и в цяла София, но нарочно подчертавам,че и в синята зона е така
Всеки, който налага хайките или акциите, като стил на работа, трябва незабавно да бъде уволнен. Не искам хайки и акции, а искам КАТ да налага спазването на закона, както закона изисква от КАТ. От 26 години не е така и затова има толкова много нарушения, катастрофи, загинали и ранени.
Моя грешка кат са по региони не по квартали.Но същността е същата .Не одобрявам това но това не значи че трябва да се подценява .
България в сравнение с Румъния е безупречна що се отнася до паркирането,елате в Букурещ да видите какво значи наглост-тук ,ако могат и до 8мия етаж ще се качат с колата, това паркиране до светофар е ежедневие и никой не го е еня :)
Искам да паркирам правилно, а не по тротоари и кални градинки, ама като няма обособени места...
Разбирам накъде биеш, но си мисля, че катаджиите не са по кварталите, а чакат на пусия на някоя така наречена хранилка за глоби, където си изпълняват както личният план, така и плана за глоби на КАТ. Хранилка за глоби - безопасно място за шофиране с висока скорост, примерно с 140 км/час, но там е сложено ограничение от примерно 40 км/час, което НИКОЙ не спазва. Ограничението е сложено по искане на КАТ, но в съучастие с други държани органи. Подобен е случая с "забравеният знак" след ремонт.
Абсолютно си прав.Но да погледнем нещата от друг ъгъл.Катаджия си ,научаваш точно за един месец ,квартала в които си да не паркират неправилно и вече всички се съобразяват с правилника, обаче за теб като КАТ служител доходите ти падат ,твоите доходи не тези на държавата.
Без закриването на сегашният КАТ, нещата няма да се оправят. Хайки щели да правят!!!Не искам хайки, а искам работещ КАТ, но е повече от ясно, че сегашният КАТ няма да проработи.
Грешен е подхода да има свръхстрого наказание СЛЕД нарушението. Правилният подход е никой шофьор и да не помисля да прави нарушение, защото знае, че ако направи нарушение, неизбежно ще бъде наказан. Само така от сегашните около 200 милиона нарушения извършвани всеки ден в България, може да стигнем до примерно 20 хиляди нарушения всеки ден, т.е. 10 хиляди пъти по-малко нарушения. Увеличаването на размера на наказанията, води само и до увеличаване и на броя на нарушенията. Това всеки го вижда.
До Анонимен: Ами като е спрял на Коперник излезте 10 човека, забийте му по една крика в капака и да видим какво ще направи.
26 години КАТ прави точно това, което ти предлагаш и всеки става все по-лошо. По искане на КАТ размерът на глобите и другите санкции записани в закона, непрекъснато се увеличават, но нарушенията вместо да намаляват, се увеличават. Защо е така е повече от ясно - защото колкото и да са огромни глобите, както ти искаш, те няма да имат никакъв ефект, ако не се налагат при всяко нарушение, както е в белите държави. По-доброто решение е глобите да се намалят, но да се налагат винаги,а другото е омраза
Само пари събират и нищо не правят. Сини зони, зелени зони, глоби, паяци, а един паркинг няма.
Проблемът в случая е КАТ, а не хората, които паркират неправилно. Няма държава по света, където спазването на правилата да е станало доброволно без налагането им със силата на държавата. Само в България КАТ прави такива опити - КАТ си спи и не работи и чака правилата да се спазват. Най-доброто решение в случая е сегашният КАТ да се закрие, а служителите му да нямат право да работят в сферата на безопасността на движението. Само така има шанс нарушенията да намалеят в десетки хиляди пъти.
за автоталибаните само колосални глоби ще оправят нещата за да престанат да спират където им падне САМО за да не си размърдат задниците 50м
По белият свят не правят хайки от ден до пладне, а работят целегодишно. Всеки нормален човек знае, че ефективността на наказанието не се измерва с големината на наказанието, а с неизбежността на самото наказание. По-просто казано като за катаджии и за хората с промити от КАТ мозъци, ефект ще има само ако КАТ наказва за всяко неправилно паркиране. Числата, които са публикувани в статията са безумно малки. Примерно от 1 милион неправилни паркирания, КАТ санкционира едно паркиране.
Бум на наглото паркиране, КАТ започва масови хайки