9

Анонимен

преди 8 години

До ДачияЧесто пътувам до Китай. В тамошните градове броят на такситата Great Wall C30 непрестанно нараства. Става дума за стотици хиляди бройки. Ако тази информация ти върши работа.....

8

Анонимен

преди 8 години

До АнонименЗаводът не е затворен. В момента се настройват производствените линии за новите модели. Това за евтините детайли в окачването са врели-некипели. Аман от "осведомени" хейтъри.

7

Анонимен

преди 8 години

Двигател с малък обем, доста форсиран, качен на голямо купе. Звучи ми като основен ремонт преди 100хил. км.

6

Анонимен

преди 8 години

Поредната китайска глупост...Също като недоразумението Лада.

5

Анонимен

преди 8 години

Кавал 6 ....:)))

4

Анонимен

преди 8 години

Румънците от край време ги научиха да карат масово Дачии, а заводът бълва нови коли и работни места, икономиката произвежда и расте. Тука *** не ще нова кола за 15000лв. На него му дай да тупурка 20 годишни бараки, но да са Мерцедес и БМВ, за да може да гледа страшно отвътре и при първа възможност да ти налети я с бокс, я с някой друг метален предмет.

3

Жоро

преди 8 години

както казва един колега - ''китайски части сглобени от ***''...мне благодаря :)

2

Анонимен

преди 8 години

Щото не са лоши за това искат да го затворят завода в БГ за тия китайски *** заради който вече няколко човека катастрофираха заради евтините материали който се влагат в тях в детайли по окачването, който пряко може да ви струват живота. Не едно дело има вече заведено срщу завода в БГ.

1

Анонимен

преди 8 години

Произведено в България , и не са лоши колите, но засега ще се задоволя с 3 употреба кола.