Знаете ли че жените се учат по трудно да шофират от мъжете поради факта че мъжете имат по добра ориентация в пространството(имат природен талант).С времето обаче повечето от мъжете не се усъвършенстват разчитат на таланта си.А жените си мислят че не са добри и си усъвършенстват шофирането и стават по добри шофьори от мъжете.При пилотите на автомобили всеки ден хронометъра показва че не са добри трябва да работят още (талант и усъвършенстване) жените нямат шанс поради липса на талант.
Като чета постовете направо тръпки ме побиват какви индианци се движат по шосетата.Не че не си го знам като виждам всеки ден как карат ама..........
До 10И да спориш и д н спориш такива като теб са постоянно в новините.Кой изкъртил дърво, кой билборд гушнал.......и те така.
До Анонимен 19"Зимното шофиране яа нищо общо с лятното"!!!!!!!!!!Ужасното е че такива като теб "пишман шАфьори" се движат по пътищата на тази страна.От 15 години избягвам да крам в България.Возачте на коли в Бг имат на раменете не глави а ШАМАНДУРИ.П.П. През лятото на колитеиум действат физиюни сили а през зимата тантричнипредполагам по твоте слабоумни "заключния"
Добра статия.Добри съвети.Повечето от нас ги знаят тези неща но има много хора които не ги знаят въпреки че са карали много години.Разбира се че и ние които ги знаем за тези ,съвети и можем да ги ползваме има още много да учим за шофирането. Има голяма разлика в спирачния път на зимните и летните гуми с приплъзване.Спира се с скоростите и когато искаш напълно спреш се използват спирачките на импулси съобразявайки се приплъзването. Зимното шофира няма нищо общо с лятното.
Със нови зимни гуми на 7 дни от среден клас в кв. Дружба нито иска да спре, нито да тръгне. Та така със зимните гуми. За малко да кача още един пътник в колата на пешеходната пътека. Дават разлика само в някои случаи.
Тези съвети са много добри...ако си на широка заледена улица и имаш време да си въртиш волана и да подаваш леко газ. В реални условия имаш много кратък път преди да удариш нещо, улицата е тясна с наспрели коли отляво и отдясно. Иначе ако имаш време да реагираш е важно да си на възможно най-висока предавка за пътя и наклона му, на който се намираш и да подаваш леко газ, за да не блокират колелата. На ниска предавка въртящият момент е по-висок и ще се получи буксуване, което е същото като блокаж.
Момчета, един съвет от мен - видите ли много сняг и лед, оставяйте колата и с автобуса. За няколко километра не си струва да рискувате и да се мъчите а автомобила.
До Анонимен 4От далеч се вижда че главата ти е с "шпайкове".Всички постове от 1 до 7 са писани от провинциалисти както и статията.Само "От глупав по глупав" може да пише такива просотии.
Глупави статии за глупави индивиди.Карането не е за всеки.Който може да кара знае как се кара на всякакви настилни а който не знае НЯМА ДА СЕ НАУЧИ ТУК!!!
Тея са бъкани с петрол, толкова ли не могат да си позвилят от на Лиляна химията да си изчистят улиците.
Не е виновен леда, а това че хората не са сложили зимни гуми. Затова у нас редовно се предупреждава водачите навреме да поставят зимни гуми за да нямат такива проблеми.
Как да реагираме при заледен път?