В Стара Загора изкопаха здравия асфалт на едното платно на централната улица сложиха скъпи и безсмислени бордюри и отново заляха с асфалт същото платно.Достатъчно беше да се обозначи с маркировка за велоалея част от платното на централната улица, която си е пешеходна зона.На други улици бе сътворено друго безумие - Целият тротоар бе превърнат във велоалея и сега пешеходци и колоездачи се движат по велоалеята с риск за сблъсквания и наранявания и на двете страни.
Велоклуб "Устрем" :D :D Абе, вие нямате ли си друга работа, като искате да си карате колелото, карайте си го където си искате, само не се провирайте на хората между колите и пред тях.
Тука така са направени, че на много места вело алеята минава през алеята за пешеход. и просто няма начин фа не ходиш по велоалеята.Да не говоря как велоалеи има с широчина 30см и с 1м. *** народ, прости политици, прости велоалеи;)
До Анонимен62 си тръгнал да сравняваш възпитаните западноевропейци с простия,нагъл,самозабравил се ***
ВСИЧКО Е ДА СЕ ПРИБЕРАТ ЕДНИ ПАРИ ОТ ПРИБЛИЖЕНА ДО УПРАВЛЯВАЩИТЕ ФИРМА. АКО ПРИБАВИТЕ И РАМКОВИЯ ДОГОВОР ЗА ПЪТНОТО ПОДДЪРЖАНЕ НА ГРАДА ПЪЗЕЛА СЕ ПОДРЕЖДА НАПЪЛНО.
И в Германия има велоалеи по тротоарите, очертани са и и пешеходците си ходят само в пешеходната лента, колоездачите карат само в тяхната си лента, няма проблеми и противоречия
Същото е и положението в Пловдив! За да използват средствата /КОИ И КОЛКО НЕ СЕ ЗНАЯТ!/,нарисуваха велоалеите на най-натоварения булевард"Мария Луиза" и намалиха и без това тясното пътно платно! Върхът обаче е ,че тротоарът на един от мостовете на река Марица, го боядисаха , забраниха го за пешеходци и го кръстиха "велоалея"! СИГУРЕН СЪМ,ЧЕ ЗА 1 ГОДИНА ПРЕЗ ТАЗИ"ВЕЛОАЛЕЯ" НЯМА ДА ПРЕМИНЕ И ЕДИН КОЛОЕЗДАЧ!
Това,че в Германия велоалеите са по тротоара е измамно. Там където такива има са оцветени в червено и са на практика уширение на тротоара за пешеходци. Но в огромната си част са плътно до бордюра на пътното платно. По тях коли не се движат ,дори и за кратко. От опит съм установил ,че в градски условия вниманието на шофьора е съсредоточено да гледа в дясното огледало за велосипед. Не отричам,че често колоездачите там прекаляват с правата си.
Publikata e velika! :-)Bravo!:-) Navremenen razgovor s kartinki i video vmesto robsko tarpenie i saglasie!:-)Nemite filmi se zavrastat v Bulgarien!:-):-):-):-)
Ами и тука в Хамбург Вело алеите са основно по тротоарите и ги делят с пешеходците. Ама те българските велосипедисти като не са си подавали носа в чужбина, важно е да се протестира а дали има за какво не е важно. Е па да ходят пеша като не им харесва.
И в Бургас е същатата простотия, има десетки километри велоалеи и масово заемат целия тротоар и/или почват от нищото и водят до друго голямо нищо. Пълна пародия
Културата на движение е малка в БГ , тук си излизам с колелото , карам си по междуградския път , после по булевардите , но никой не се опитва да те блъсне и в кръговите си ползваш предимството и те изчакват , ако ще и с 5 км/ч да се движиш....и ВЕЛОАЛЕЙТЕ са направени точно в централната част и ТОЧНО за да не се блъскаш с пешаходци или да бавиш колите ....
Варненци сме все големи философи, особено ми прави впечатление надписа "конфликт с пешеходец неизбежен, неизбежен е за леваците, преди това мрънкахме че, са напълно недостатъчно велоалеите, сега като опасаха цяла Варна мястото им не било там, пък не виждат че, няма място на повечето булеварди да направят вградени велоалеи, а че се усвоиха (присвоиха) едни книжни знаци е ясно на всички.
Все недоволни,все мърморещи и много знаещи.Да ви имам проблема.Искахте алеи-на ви.Сега да ви видим колко щеги ползвате.И докато тука църкате,не ви ли направи впечетление че една етническа партия е на пряко подчинение на съседна нам държава.
Варненци скочиха срещу новите велоалеи за 4 млн.