По-изгодно ще е да закупят 1000 велосипеда и по примера на европейските депутати да ходят на работа с тях.......
Предлагам "старите" си брички на по 2-3 години да ги подаряват на центъра на всяко населено място в което има ведомство с подменени автомобили
Някой,на много места по света е така, но основно в развитите демокрации. Точно обратното е положението в почти всяка бедна държава. Знаете ли по Африка какви фантастични автопаркове има в пустините? Както и в затънтените части на Азия. Биританци, французи, германци пазаруват средна ръка неща от родни производители.Ето например Боко се хвалеше като луд, че бил построил завод за леки коли (китайски), но да сте видели депутатин да кара такава служебна?
До Анонимен 46Единственият депутатин, който ползва метрото е Радан Кънев, при това само от време на време!
като искат да дават пример, да хванат метрото!само срещу левче в посока - напълно екологично. (те май дори бяха освободени от левчето => фрее) 100% екология, 100% икономия.
До xaxRenault Kangoo ZE е с максимална автономност от 170км, но подозирам че целта е да си купят нови Тесли вместо бусове...
ДА КУПЯТ САМО ЕДНА КОЛА И ДА Я ПОЛЗВАТ ПО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ,ИМА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ,МЕТРО И ВЕЛОСИПЕДИ
Всъщност целта май наистина е да се прибере комисионната. Като купят 1000 автомобила по 50 000-60 000 евро всеки, смятайте дали няма да има комисионни и далавери.Защото както няколко човека тука казаха, ако целта наистина е подобряване качеството на въздуха, всеки един депутат може да се придвижва с градски транспорт. Знаете ли колко ще се вдигне качеството на градския транспорт, ако тези 50-100млн лева бъдат инвестирани там, вместо за ел. автомобили.
Държавните автомобили трябва да бъдат забранени за придвижване в града. Ако е за придвижване от един град в друг - ОК, тогава става. Но ако трябва да ходят до работа - да ползват градски транспорт или колело, или да си ползват личните автомобили.Но ако се пак ако целта е да се намали замръсяването на въздуха, нека за подкарат колелата и да започнат да използват метро и рейсове. Всичко друго си е чист популизъм, примесен с надеждата да се прибере комисионната от покупка на скъпи стоки.
Това българският журналист наистина е най-тъпият журналист! За 1 000 000 лева ако купиш хиляда електромобила означава, че цената им трябва да е по 500 Евро на автомобил. Показаната тесла струва от порядъка на 100 000 лв или 50 000 Евро?!?!?!?!
Тук има един много голям скрит проблем. Единственият електромобил, който е наистина сравнително автономен и може да измине некратко разстояние с едно зареждане (около 400 км.) е Теслата, която струва над 150 000 лв. Другите са много назад и не знам дали стигат до 100км пробег без зареждане. Кой депутат, министър или директор ще си вземе кола, с която може да стигне до Ябланица/Пазарджик/Дупница и после ще трябва да изчаква 2-3 часа да се зареди в контакта?
"Добре де,ако искат да популяризират ел.колите,защо не направят като в Норвегия?"Всъщност "Идеята на властта е по-малко да се замърсява въздухът и да се дава пример на гражданите."(цитат от статия)Ако това е идеята, защо не направят като в Холандия. Там 85% от населението се придвижва с велосипеди. Хем чист въздух, хем ще стимулират нашите производители на колела. Ако не знаете, България е в Топ 5 в света по производство на велосипеди, нищо че повечето от нас никога не са се качвали на колело
До Колело, рейс, метро?Добро расъждение, само дето и без това електромобилите не харчат бензин :)Иначе и аз съм твърдо ЗА това депутатите да дадат пример и да започнат да се движат с колело или градски транспорт.
Електромобилите блазнят властта – купува си 1000 коли