Не спазена дистанция, не съобразена скорост според пътните условия и спирачки. Да ли е направила всичко възможно да спре. Да ли е имало пясък в бункерите, това е нейно задължение да провери и зареди. Винаги трябва да се движиш с такава скорост с която да можеш да спреш на безопасно разстояние.
Глупаво е Витоша да е пешеходната зона. Графа е много по-подходящ за това, а най-добре беше пешеходната зона да са жълтите павета и продължението им, т.е. от ЦУМ до Софийският университет да е пешеходна зона. Друг вариант е целият Център на София да стане пешеходна зона. Център: Христо Ботев, Сливница, Васил Левски, Скобелев.
Общо взето на никой не му пука за пострадалите хора. Всеки си гони политическият интерес в коментарите.
Калпавите спирачки на БГ таралясниците са причина за инцидента - ако имаше нормално работещи МРС щеше да се размине в най-лошия случай с по-рязко спиране.
Витоша трябва да е пешеходна зона с място за разходки, за маси на заведения и т.н. В идеалния вариант трябваше целият участък от Лъвов Мост до НДК да стане изцяло пешеходен с естакади на Е. Йосиф, Т. Александров, Ал. Стамболийски и Алабин, но за съжаление не се получи.
По М. Луиза и Витоша има метро, по Ботев е нужен редовен трамвай с интервал около 5 минути пик. Преди такъв беше 9, сега е 7.
ВЕДНАГА ДА РАЗТОВАРИТЕ бул Ботев от всички трамвай особено ТМ 7 незабвно връщане по ВИТОША или по АЛАБИН
Ами не знам. Би трябвало да започнем протести като в Румъния. Обаче само ГЕРб сменят системата, затова не трябва да започваме стачки и протести. Така мисля. Системата трябва да се смени и жертви трябват, ние сме жертвите, уви не са виновнитеОбаче, поне малко уважгение да има към жертвите. Всъщност жертвите строят нова България. Фандъкова е потрес, една учителка по руский язык. Тя не е кмет. Зад нея стоят други, и корумпирани са също. Обаче не бива да я сваляме,докато и ако ГЕРБ сменят системата
Тея от ИД са били, те и без това признават за самолети...сега и на трамваите взеха да посягат:)
На калпавия .... вълната му пречела. Та и вие всички сте големи разбирачи, компетентни по всички въпроси. Все някой за нещо е виновен. Ами вземете се в ръце и я оправете тази България. Само бля, бля и си седите до печката и плюете. Е, по този начин няма да се оправят нещата още дълго!!!!
"Тежка катастрофа" Трамваите наистина са с голямо тегло,т.е."тежки",ама катастрофата може да мине за "лека".
Само ТМ7 е на 5-6 минути, 1 и 6 са на 10-12, 3 е съвсем нарядко. Няма как да се натрупват трамваи по светофарите при такива интервали. Евентуално може да се подобри синхронизацията на 1 и 6, която не е много добра, но твърдо няма претоварване на Ботев, Мария Луиза е нужна като пълноценна пешеходна зона и няма място за трамваи.
Говориш като катаджия - причината винаги е несъобразена скорост.Конкретната причина не е толкова важна в случая, а ти наблягаш на нея. Важното е, че претовареността на булевард Христо Ботев с трамваи, след затварянето на булевард Витоша за трамваите, натиска ватманите да скъсяват дистанцията, за да могат да преминат на един зелен светофар два трамвая, иначе стават колони от трамваи, чакащи да преминат при зелен светофар.Това е основната причина за тази катастрофа, но КАТ ще каже друго.
До ОбективенПричината за катастрофата са калпавите спирачки на БГ таралясниците особено псевдомодернизираните 9xx. ТМ 7 на 5-6 минути в пик, 1 и 6 на 10-12 и редкия 3 по никакъв начин не претоварват Ботев. Мария Луиза е нужна като пълноценна пешеходна зона, в София няма друга такава ако не броим смешно късия участък от Пиротска.
Подобна катастрофа отдавна трябваше да стане, заради безхаберието на Фандъкова и общинарите й. Булевард Христо Ботев не може да поеме толкова много трамвай, както стана сега, след като затвориха булевард Витоша, по който минаваха част от тези трамваи. Затварянето на булевард Витоша за трамваите е основната причина за тази катастрофа и вече е въпрос на късмет кои точно трамваи ще се ударят.
Разкъсани усти....Мале мале.....Правите ли разлика между разбита (тоест ударена и разкървавена) и разкъсана уста?
Юрданка кметицата и Любчо Христов, зам. кмета по транспорта, усвоиха над милиард лева за градски транспорт само за 2014 г. Сега да обяснят на хората, защо дават всичко на частните фирми за нови автобуси, а трамваите са в окаяно състояние, с изключение на 10 нови мотриси.
Тежка катастрофа: Трамваи се удариха, 14 са ранени*