70

Боби

преди 8 години

До всички експерти дето "разбират" от аеродинамика. подемната сила на крилото се обуславя от 3 параметъра, Площ на крилото, Профил, ъгъл на стреловидност/триъгълност. Колкото е по-висока скоростта толкова по стреловидно трябва да е крилото. Колкото е по-голяма площа толкова по-голяма е подемната сила. При голяма площ и стреловидност(ЕФ) може да постигнеш тънък свръхзвуков/околозуков ГОРИВНО ЕФЕКТИВЕН профил. Но при маневри Площа на крилото е парашут.

69

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 85 значи НИЩО не предлагат евразийците само казват попресилено слабостите в ЕС А КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА на Европа питай 2 милиона дето са Там нищо не им пречеше и към русия да тръгна но КАКВО ЩЕ ДИРЯТ ТАМ - А войни то кога няма кеф ти сирия на пример

68

Анонимен

преди 8 години

84......a s kakvo vektorut na zatuvane, koito sme go poeli vece tolkova godini ste se izmeni kum dobro za BG?? kakvo e podobrilo ucastieto ni v Nato i EU...Mislis li, ce v obozrimo budeste ste ni pomognat s nesto, osven s tarambuki, pravi krastevici ili eventualno kato pehota vuv voinata im-ikonomiceska-ili kakvato e druga s evraiziiskia suiuz...??

67

Анонимен

преди 8 години

До Dublin добре де да кажем си прав И с какво евразиския съюз ще е по стока от ЕС

66

Анонимен

преди 8 години

дори вариянт за смесена ескадрила сащ бг е за предпочитане първите 10 години хем те ще са спокойни хем ние ще освойм както трябва ф 15 а и да не забравяме че все пак с масовото навлизане на ф 35 оборудването за ф 15 става до някъде леко архайчно по американските мерки НО ЗА ТУК си е ок дори и икономическа изгода се очертава до някъде и за ДВЕТЕ СТАНИ

65

Dublin

преди 8 години

вся идея Евросоюза это один большой проект США. Согласитесь, неплохая идея лишить собственных армий, подменив национальной армией своей под видом НАТО, объединив единым центром управления, манипулировать ими, а иногда и откровенно грабить. Хитрее римлян оказались Те разделяли и властвовали, а эти наоборот объединяют, чтобы легче было командовать.

64

Анонимен

преди 8 години

До коко ф 15 има новите двигатели с отклоняема тяга от ф 22 въобще НОВИТЕ са си брутални ЗА НАС обаче И НАЙ СТАРИТЕ ОТ ПУСТИНЯТА са ПОВЕЧЕ ОТ ДОБЪР ИЗБОР това е доказана машина с много възможности и като капак горе долу ЛЕКА 14 тона празна миг 29 е 11 за справка НАЙ ВАЖНОТО Е ЧЕ САЩ НЕ РИСКУВАТ НИЩО от технологична гледна точка - китай няма какво да крадне на пример - ако ги предложат на България а това ГАРАНТИРА ПРЕВЪСХОДСТВО НА НАТО НАД ЧЕРНО МОРЕ

63

коко

преди 8 години

Ф-15 има и нови версии-СЛЕМ за Корея и за Саудитска Арабия,С радара на Ф-22 изцяло цифрова кабина,2 поколение Бордна система за управление,цифроо управление на двиг.9 пилона и 7 тона боен товар.Стелт покритие........

62

Анонимен

преди 8 години

До коко като страна БГ не е много много малка пък и морската граница си е крайна на НАТО въобще ако дотрябва да се ползва нещо трябва да може да завоюва превъсходство във въздуха Ф15 от старите в пустинята е идеален за целта САЩ сменят доктрината си до някъде с НАВЛИЗАНЕТО на Ф35 а и няма да дадът някаква нова нито дори важна технология ако се случи някой гаф

61

Анонимен

преди 8 години

До коко миг 29к хич не ни трябва той е отнежнен на 15% - няма друг избор за морски самолет така е и ф 18 флотския спрямо този но ВВС- въобще 29к е строго специализиран за Кузнецов и най много за индиския Китай дори не го иска за своя самолетоносач

60

Анонимен

преди 8 години

До коко ф 18 е интересна оферта но е изтребител бомбер не е в чист вит многоцелеви АКО ЩЕ Е АМЕРИКАНСКИ лично аз съм за ф 15 от по старите вариянти

59

коко

преди 8 години

До повелителя на съветските железа-МиГ-35 е все още на етап 5 прототип.Машина която мъчат вече 10 година и която още не смеят да приемат на Въоръжение.Миг-29К създаден през 1989 и кацна за пръв път на палуба през 2011!!!!!!!Индииците вече не го искат защото повече го ремонтират отколкото лети.До момента има само 135 кацания НОРМАЛНО.Айде стига...

58

Анонимен

преди 8 години

До Боби пусни си клип с маневри на ЕВРОТО и плачи да видиш как няма управляем вектор рашките като си редактираха викито белким ще им повярваме на дураците

57

Анонимен

преди 8 години

До Боби голямо крило си е точно плюс при маневри НЕ СПОРИШ С МЕН това го казват АСОВЕ кефти Кожедуб кевти Хартман не се излагай

56

Боби

преди 8 години

До коко 72Ф-18 е УДАРЕН самолет едвам може да развие 1800км/ч Като в ролята си Ударен много отдавна се е доказал но за ПВО бррНа нас ни трябва Грипен и дори не Е/Ф вариантите а още Ц/Д варианта върши работа. По-евтин е и в момента все още го произвеждат. Какво от това че няма да носи още две бомби като е/ф варианта. Ние няма да бомбим никой надявам се. пък ако ни хареса Е/Ф ще се произвежда още 10 години

55

коко

преди 8 години

Су-35 е тежък изстребител!На малка България е необходим многоцелев самолет с относително ниска цена.Русия не прави самолети за НАТО държави -така че те отпадат!!!!Преди 4 години Боинг излезе с оферта към нас за Ф-18Ф за 50мил.$ на брой плюс обучение на екипажи.Нашите съответно останаха в ръцете на руското лоби обяснявайки как русията ще ни модернизира Миговете.

54

Анонимен

преди 8 години

Каквото и да купим, ще се набутаме, защото тези самолети няма да защитават българските интереси!!!! Някога с гордост се вслушвахме в рева на МиГ21, пък бил той и ниско технологичен! Знаех ме, че в него ленти нае момче! Днес.... Едни еничари и нищо родно, мило нам!

53

Боби

преди 8 години

До Анонимен 66 68ЕФ има 4000кг или 5000л вътрешно гориво 1500л + 2*1200л ПТБМиГ-35 5600л и 3800л в 3 ПТБ(1500л +2*1150л)По-голямото крило дава преимущество при прелетите от там по-голяма далечина, но при завой губи скорост. Това обаче е фатално при въздушен бой. Всички пилоти на ЕФ искат по-мощен двигател за да не губи скорост.ЕФ няма УПРАВЛЯЕМ ВЕКТОР НА ТЯГАТА Самолети които имат или са с опция(*)Ф-22, МиГ-29К*, МиГ-29М/М2*(или МиГ-35/Д*), Су-30МКххх, Су-35, Т-50

52

Анонимен

преди 8 години

До коко то от руското само су 35 става КАТО Еврофайтъра дори и него води виж Грипена отстъпва доста

51

Анонимен

преди 8 години

До Боби точно пък голямата площ на крилото ти гарантира Бърз поварот при маневри и ИЗКАЧВАНЕ по Вертикал ДВЕТЕ НАЙ ВАЖНИ НЕЩА ПРИ МАНЕВРЕН БОЙ