Кои по-точно подобрения са признали? Това, че са заменили задните спирачни стоманени дискове с алуминиеви барабанни ли? Ти добре ли си?! Или това, че са увеличили теглото на колата с около 150кг.?! Слагай ушанката и газ към Русия!
ЦИТАТ - "...Руснак измисли...как да превозва още хора със своята жигула....А за пътниците в ремаркето има и допълнителна изненада- плот за чаши с водка"КОМЕНТАР от КАТ- Съгласно член 134 ал (1) от Закона за движение по пътищата се ЗАБРАНЯВА превозването на пътници в туристически ремаркета!
Ей, гледай това руснаците са страшна работа. Тръгнал човека на море със ските на покрива. Или бих казал, че за пореден път, се публикуват изсмукани от пръстите"новини". Такива ремаркета за различни видове коли има от толкова години.
Той рушняка си е така или иначе природно недоразумение, което в жалкия си пиян кратък животец успява да налюпи още повече недоразумения.
До 42Къде си го написал бе, *** такава. За каква конкуренция на Рено 4 и Голф 1 говориш? Рено 4 се произвежда от 1961 г., 5 преди фиат 124 и 8 преди Жигули. По времето на фиат 124 вече се произвежда Рено 16, която е много по-модерна и комфортна, с нов тип окачване и алуминиев двигател.За голфа няма да говорим - той е технически много по-напред от фиат 124 и Жигули. Дизайнът на едните е на Пининфарина, на Голф е на Джуджаро.Карай си жигулата и събирай картофи!
ДО ШОПАЗ СЪМ ГО НАПИСАЛ, НО НЯМА КОЙ ДА ГО ПРОЧЕТЕ. ДВИГАТЕЛ И ОКАЧВАНЕ ИМАТ ПРОМЕНИ. ТЕ И ЯПОНЦИТЕ И КОРЕЙЦИТЕ КРАДАТ ЦЕЛИ МОДЕЛИ, ДОКАТО АВТОВАЗ ОФИЦИАЛНО СИ ПЛАТИХА НА ФИАТ ЗА ОТСТЪПВАНЕ НА ТЕХНОЛОГИЯ.
МЕЖДУ ДРУГОТО ЖИГУЛИТО БЕШЕ МНОГО ДОБРА ЗА ГОДИНИТЕ СИ И ДОРИ ИЗПРЕВАРИЛА ГИ КОЛА. БЕШЕ С МНОГО ПРОСТОРНО КУПЕ ЗА КЛАСА СИ, КАТО СЛАГАШЕ В ДЖОБА СИ ДОРИ ЗАПАДНАТА КОНКУРЕНЦИЯ КАТО РЕНО 4 ИЛИ ГОЛФ 1. МЕЖДУ ДРУГОТО И СЪПОСТАВЕНО С ТЕЗИ КОНКУРЕНТИ ВЪРВЕШЕ И МНОГО ДОБРЕ, РЯДКО СЕ ЧУПЕШЕ И БЕШЕ ЛЕСНО ЗА ПОДДРЪЖКА И РЕМОНТИ.А РАЗХОДЪТ ОТ 8-9 НА СТО НЕ Е ВИСОК. АКО НЕ БЕШЕ РАЗДЕЛЕНИЕТО НА ЛАГЕРИ ТОВА ЩЕШЕ ДА Е МНОГО ПРОДАВАНА КОЛА.ОТ ФИАТ СА ПРИЗНАЛИ, ЧЕ РУСКИТЕ ПОДОБРЕНИЯ НА МОДЕЛА СА МНОГО ДОБРИ.
КОНЕТЕ СА САМО 70 НА ТОВА ЖИГУЛЕ. НО ПЪК И ЗА КЪДЕ ДА БЪРЗА? НАЛИ Е ТРЪГНАЛ НА ПОЧИВКА ЧОВЕКА. ЕДНО ВРЕМЕ С ТЕЗИ ЖИГУЛЕТА НЯМАШЕ КАТАСТРОФИ НЯМАШЕ УБИТИ НЯМАШЕ РАНЕНИ. ОТ 80 КМ И С ДВАТА КРАКА ДА НАТИСКАШ ГАЗТА НА ЖИГУЛЕТО НЕ ИСКАШЕ ДА ВДИГНЕ ПОВЕЧЕ. А СЕГА САМОУБИИЦИ НА ПЪТ И ПОД ПЪТ. НЯМА ДЕН БЕЗ УБИТИ И РАНЕНИ.
Браво !И в Америка много хора са запалени по старите коли ( без електроника ) ремонтират ги , палят и тръгват !
Пали жигулата и бегом към морето!