5

Анонимен

преди 8 години

А да бе, не е знаел шефа. И затова си подаде оставката. Те програмистите сами са се напъвали да пишат незаконен софтуер за да може шефа им да печели милиарди на техен гръб.

4

Анонимен

преди 8 години

51% от ВАГ се държат от Пиех и Порше. Няма кой да им вземе фирмата с борсови манипулации. Те са единствените, които могат да спечелят от подобно нещо

3

от 3

преди 8 години

Докато стигне информацията ди мениджерите на високо ниво, минава през 5-6 мениджерски нива. И накрая борда на директорите, който се състои от няколко СТОТИН хора (това си е чист парламент при фирми с тази големина) взима решението.

2

от 2

преди 8 години

Освен това, аз личн не мисля, че само няколко човека са били знаели. Това са глупости. Като работещ във фирма конкурент на VW, ще ви кажа, че произовдителя знае МНОГО ДОБРЕ, колко всяка една част в автомобила ще издържи и къде са му слабите точки. Въз основа на това се прави анализ на риска, който се трансформира в ПАРИ. И накрая ако рискът е парично по-малък от печалбите, тогава няма проблем! Инжинерите засичат всякакви грешки, но решението се взима от мениджерите на най-високо ниво!!!

1

Анонимен

преди 8 години

Аз лично съм се нагледал на мениджери, които влизат във някоя фирма на високи постове и чрез грешни бизнес решения или скандали клатят фирмата, че да и паднат акциите до мазето и после по-голям батко я глътва веднага. Въпросният менижер получава заслуженият си пост за свършената работа при по-големият батко. Ако направим една истинска проверка в тези огромни корпорации (не само автоиндустрията) ще се хванем масово за главите. Но, това са икономически принципи!!!