Да не би да идват поредните месеци когато върви масово застраховане, обикновено придружено с вдигане на цената на застраховките за колите, винаги обяснявано с добрите и лошите шофьори, въпреки че това няма връзка с застраховката на колата? Щом толкова плачат за добри и лоши шофьори, да вземат да направят застраховката за шофьора, а не за колата, само дето няма да го направят, защото приходите им ще спаднат поне двойно.
Тази практика в днес бе, която днес забелязвам откога е? Най-произволно днес бг подменят думи с звездички, като очевидно думите са си най-нормални. Виждам го и тук под тази статия.
Само си говорят тия ***.Нямам нарушения и имам златен талон от доста време, а бонус или по евтина застраховка няма, не че не се обещаваха от доста време.Всичко се свежда до въпрос "виновен за ПТП в рамките на ... години?" и едва ли има значение и да излъжеш.И спрете да давате по 15-20% от цената на "задължителна" застраховка на брокери и ***, за винетки защо не дават такива комисионни а всички си купуват, знчи има начин нали!!!
До до НехОтдалче ти личи, че си много простичко. Първо се осведоми кое, как е, пък после се опитвай да разсъждаваш по темата. Понеже мнозинството сте едни и същи, прости ***, затова всеки средно интелигентен ви клатушка, както ми е изгодно.
Той автомобила няма нарушения. Шофьорите извършват нарушенията. Така товарите само собственика на автомобила, който може да е най-изрядния шофьор.
I ako imam 60 narusheniq za farove i nito edno proizhestvie s pregazeni hora i blusnati koli 60 puti po skypa grajdanska li ste plastam.
"Тези шофьори, които нямат нарушения, да получават отстъпка от застраховката. Тези шофьори, които имат много актове, много ПТП-та, много нарушения, при тях застраховката става много по-скъпа в порядъка на 2-3 пъти"Сетихте се! Че тази застраховка по начина, по който функционираше преди стимулираше безотговорните водачи
В западна Европа си е принципно така. Като млад шофьор, ако регистрираш кола на свое име, застраховката е към 250% от нормалната. Затова и колите се регистрират на родителите. Там се плаща отделно, ако колата се управлява от лица под 23 год.Ако нямаш произшествия - застраховката пада до към 35-40% от нормалната в рамките на няколко години.Затова и много добре си правиш сметката, дали пишлемето може да "вземе колата" тая вечер на дискотека до съседното село.
В България застрахователната система е тотално сгрешена. В Европа застраховат не колата, а шофьора! И ако шофьора е карал определена бройка години без щети, му намаляват процентите за вноската за застраховка на МПС. Вноската може да стигне до 20 процента! И е възможно, някой от наследниците на шофьора, дете или внук, да наследи тези 20 процента!
Всяка година едни и същи глупости търкалят застрахователните компании. Как не им омръзна да се правят на жертви.
Поредната манипулация от страна на застрахователите, раздухвана и от медиите.Застраховката Гражданска отговорност (ГО) е за МПС (колата), а не е на шофьора. Не е ясно застрахованата кола, от кой шофьор ще се управлява в периода на застраховката. Ако някой ден ГО стане само за шофьорът, независимо колко МПС-та ще управлява, тогава може да се отчита какви катастрофи е правил, но сега не може. Сега, ако се вкара по-скъпа застраховка за някои, това си е чист застрахователен бандитизъм.
Държавата дава лош пример! Ако някой е виждал мутра от НСО, или полицай в кола, или на мотоциклет, или пеша, да спазва ЗДП, моля да се обади!
Добрите шофьори с бонус, за другите по-скъпа "Гражданска"