10

Истината

преди 8 години

(продължение 2) Ако се движат с 50 км/час, всичко това се удвоява - 6000 автомобила в всеки един момент след 09:00, средно по 60 автомобила на всеки километър път и средно разстояние между колите от около 12 метра. При такова средно разстояние като му се прибави факта, че някои изпреварват и веднага става много по-опасно. Други искат по-голямо разстояние от предишния и ето ти как скоростта пада още повече, колите стават още повече и се получава задръстване.

9

Истината

преди 8 години

(продължение 1) Ако те се движат с 100 км/час, те след един час стигат до другият град. Ако се движат с 50 км/час, ще стигнат след 2 часа. При 100 км/час, след 09:00 в всяка една посока на пътя ще има 3000 автомобила или средно по 30 автомобила на всеки километър път и средното разстояние между всеки два автомобила ще е около 29 метра

8

Истината

преди 8 години

Истината е, че трудно се разбира защо при по-висока скорост е по-безопасно /трябва и да се мисли/, но ще се опитам да дам пример. Примерно, разстоянието от град А до град Б е 100 км. Всеки ден между 8 сутринта и 18 вечерта между двата града тръгват да пътуват 30000 автомобила в всяка една посока приблизително равномерно разпределени през тези часове. Това означава, че на всяка една минута и в двете посоки тръгват по 50 автомобила.

7

Истината

преди 8 години

Истината е, че при по-висока скорост на движение е по-безопасно по ред причини: по-малко коли и по-лесно се шофира, по-малко се уморява човек, по-рядко се случва човек да заспи зад волана поради приспивна ниска скорост, по-безопасно се маневрира и т.н. Разбира се, ако се случи катастрофа, при по-високата скорост е по-опасно, но това се случва много по-рядко в сравнение, ако по същите пътища се шофира с по-ниска скорост и в крайна сметка с по-висока скорост е по-безопасно.

6

Истината

преди 8 години

Истината е, че има основен принцип: по-ниска скорост, повече МПС-та едновременно по пътищата, повече задръствания и повече катастрофи. По-висока скорост по-малко МПС-та едновременно по пътищата и по-малко катастрофи. При по-високата скорост е по-опасно само в някои случаи и при "равни други условия", а това на практика се случва рядко. По-често се случва, че при по-ниска скорост е по-опасно, но КАТ много добре са ни промили мозъците. Разбира се понятието по-висока скорост не е безкрайно.

5

До Анонимен 4

преди 8 години

Ти луд ли си? Къде видя една лента? А като караш по обикновен път извън населените места, колко е разрешената скорост - 90 км/час, а пътя почти винаги е по-лош в сравнение с две ленти на магистралата. Аман от дървени кратуни, които си мислят, че при по-ниска скорост винаги е по-безопасно. Е, не е, набий си го в кратуната. Една тапа винаги е предпоставка за повече произшествия, а тапи се образуват там, където дървените кратуни наслагват безумни ограничения, които никой не спазва, вкл. и ти.

4

Анонимен

преди 8 години

До Анонимен 2За да не си изпотрошат кратуните дървени такива като теб затова.Ти минавал ли си скоро покрай някакъв ремонт да видиш каква ни е културата на шофиране и нещо въобще спазва ли се ?120 в една лента ти луд ли си !!!

3

Г

преди 8 години

Е

2

Анонимен

преди 8 години

Тапите се получават, защото поради особено умните съвети на КАТ, се наслагват едни безумни ограничения на скоростта и съответно тапите веднага ги има. За какъв дявол на път, където може да се шофира безопасно с 120 км/час, наслагват ограничения от 40, 50 или 60 км/час?! Това само КАТ може да го измисли. Затварят едното платно на магистралата и другото платно става четирилентов път с по две ленти във всяка посока, вкл. аварийната лента. Защо са тези безумни ограничения?!

1

sun

преди 8 години

Само с масово гласуване България ще просперира. Гласувайте за да вървим напред.