Освен пътя и цената, и времето за строежа му са впечатляващи.В БГ ще говорим за суми от порядъка на над 250 милиона лева и поне 5 години със забавяне, отлагане, анексиране и допълнителни непредвидени и укрепващи дейности. Може даже и да се замрази за да се търси чуждестранно партньорство и ноухау за дострояване.ИМа на какво да се учим.
Човек трябва да е много, ама безкрайно ***, за да повярва, че съвременно построен, железобетонен, асфалтиран 4км мост над вода, може да струва само 700 000 долара.
В Китай, мост над водата с дължина 4 км. - 700 000 долара. В България, 5 км. магистрала - 2 000 000 евро. Е как става това?????? Моста както всички знаем е в пъти по скъм а ако над вода да не говорим, обаче при нас полагането на асфалт ни излиза 3 пъти по скъпо... при положение че се полага на земята. Много крадат при нас, ей, ама много. Борисов не се наяде на пари и асфалт....
До $70 millionАма така е ама там няма хора които да взиамт комисиони от ремонта на пътя. А в БГ за да продължиш да работиш по ремонти или строителство на пътища трябва да се скапват бързо за да има комисиони.
Няма как това да струва 700 000. Само проектирането му струва толкова. Това е смешна сума за такъв проект. 70 милиона съм по съгласен. Даже и 7 милиона щях да се съглася. Но 700 хиляди е просто някаква грешка в превода.
До Бъдете внимателни!Сумата е точно написана (конвентирай си ги и ще се обедиш). Просто хората купуват сурвините на реалните цени (защото чакъла и асфалта не ги купуваш от частна фирма със 100% надценка, защото са държавни дружества - а ние тук му викаме "лош стопанин")В капиталистическа европа всичко е в пъти по-скъпо, понеже частника трябва да може да граби народни пари.Да ви е честит новия световен ред!
10-километров маршрут, и изграждането му струва 700 000 долара. Това са 70 000 долара за километър! ВТФ?! Това е грешка при валутното преизчисление ли е, цената от 4.4 милиона юана е в същност 4.4 милиона долара за километър, което ми звучи най-достоверно за подобна инженерна конструкция. Проверете си информацията, ако обичате!
*** и по-весело е всъщност:"The above-water stretch of highway cost about 2 million yuan (US$320,000) which was nearly half of the 4.4 million yuan ($700,000) it cost to build the entire thing."Моста е 320хиляди долара, и снимките са при пълна река...
Тук за 1.2млн лева ще направят само 700-800м магистрала...ужас. да се чуди човек къде отиват тия пари !
Една детелина, диамант или каквото и да е там струва 6,6 млн лева.. а мост над вода 700 000 долара...Какво се чудя, тея мерцедеси и мазератета не падат от небето по нашите улици...
Абе ... Нищо не знаете вий , в созопол наш кмету за 150 метра отсечка изхарчи милион и половина лева ... Вие на Бойко и китайците търсите кусури ....
абе вие луди ли сте бе..700к$..да не е от хартия тоя мост.........туй чудо струва мин. 7-8 мил.$ на километър (ако не и повече).....
А сега си направете елементарната сметка как барат парата - Теменужко-ромба в Белокопитово колко мил. $ струва и само 700000$ за 4 км мост над река .
България е силна икономически държава благодарение на ГЕРБ. По икономически показатели изпреварваме Германия. А китайския мост ще се срути след 6 месеца докато Бойко строи за векове.
пътин ако бе щеше да изхар4и 100 милиарда да зареже строежа по средата ида обвини НАП ( независима армия на пандите ) 4е го саботират по нареждане на ЦРУ
Китайски път над водата