4

до 5

преди 8 години

те щото са ''отвратителни'' затова и доста от руските кочини са копирани от американски автомобили. Волга примерно от Форд Мейнлайн. "Гордоста" на съветското автомобилостроене, лимузината ЗИЛ-101 е на база модела "97" на Буик.и това 'краварите' не знам що си мислиш, че е някаква обида и я дрънкаш непрекъснато??? Хората се гордеят с фермерството си, и дори и днес милионери и милиардери си имат ранчо. Освен ако не си комплексиран ***, тогава пък ти бягаш от селото, но то от тебе - не!

3

71672

преди 8 години

До Анонимен"Оттогава само ***, затова японците им показаха как се правят коли."" - ти полудя ли ? Май не знаеш нищо за разни Шелбита, Мустанзи, Доджове, Камаро-та и т.н. които още от 50-те имат климатици, както и серво на волана. Колите са абсолютен лукс дори и сравнени с днешни модели! Тогава баба ти се е возила в магарешка каруца..или Москвич де..все тая ..

2

Анонимен

преди 8 години

така е навсякъде където колата не се ползва за мерене на п*ки, а е просто средство за транспорт и който я прави най-надеждна и евтина печелитук не става въпрос за марки, коне, и други глупостив сащ най-важното за една кола е да не се чупи, да има климатик и да струва нова до 20к доларау нас, никой уважаващ себе си бадка не си купува нова тойота, а скача на застаряващо алди, бенве или подобно да се покаже пред блока в люлин на дургите бадки колкото е смотан

1

Анонимен

преди 8 години

Всяка година е Хонда или Тойота в САЩ, дори янките осъзнаха, че тритонните им допотопни, бавнооборотни, наблъскани с неизползваеми конски сили кошници, не стават за нищо, освен за бъдат унищожавани в екшън филми.