10

партиен член

преди 8 години

Пише Северна Корея а не разбрах за техните коли???

9

Автостроител

преди 8 години

В България се произвеждат серийно коли (не автомобили) с по една или две конски или с коректурен фактор 1,1 магарешки сили. В бъдеще ще има единицата българчета, ама още не са изчислили фактора им, защото е много нисък в сравненеие с магарето, някъде към 0,0000Х.@ до 3. анонименда ли ги копуват или ги копат не знам, ама едно е ясно граматиката ти е подземна

8

NoName

преди 8 години

"съвместно С сайта"Неграмотни ***!

7

Анонимен

преди 8 години

До 6на вас можем да пожелаем чемодан, вакзал, масква.

6

Анонимен

преди 8 години

кви хора бе, вместо да си вземат по една хай-тек лада или москвич, те китайско купуват.

5

Анонимен

преди 8 години

Леле закъсахме го - нови коли в Мозамбик и любимата на *** Северна Кореа.А кво да кажем ние с 15г кошници след 25г "успешно" пропиндоЕвргейско управление.

4

Анонимен

преди 8 години

Пропуснали са Haval H6 най-продаваният SUV в Китай

3

gogo

преди 8 години

Не знам дали сте забелязали, но китайците отдавна не правят само хармоники и джапанки. Цялата световна индустрия е там. Като купиш Бош, какво мислиш че купуваш? Немско? Не, китайско. Като купиш Фолксваген, какво мислиш, че купуваш?ВЪпросът е, че производството, макар и в България е на цената на западните. Виж дори Кенийците са по-добре.Когато се повреди нашият хладилни отидод да купя български. Да, ама не. Той беше сред най-скъпите в магазина, нищо че се произвежда у нас. Накрая купих латвийск

2

До Анонимен 2

преди 8 години

има доста грейт уоли по пътищата и все повече ги копуват.

1

Анонимен

преди 8 години

Вече се притеснявам, ако видя, че нещо не е произведено в Китай :)Иначе и тук да продават чисто нови коли за по 10 бона у левове, може би доста хора биха си купили такива, вместо незнайно колко хиляди километра търкаляни западни 10-годишни щайги от реномирани марки.