Достатъчно млади хора и сега искат да започнат работа като учители. Но няма кой да им помогне да стартират.
До Анонименаргумент е и то какъв. Младите вече не се хващат на каква да е работа, особено тези, които си знаят възможностите
До РадостинРадуковРадко, Радкооо, ама вашите идоли са си писали домашните и дори бой са яли когато требе. Стегайте си з....татат, че нема кой да ви даде леб
И на среда, Станкова, и на среда. А децата прекарват в училище основното си време. В наше училище, за жалост.
Проблемът е от семейното възпитание . Има много културни деца има и много невъзпитани и агресивни . Както ги възпитат родителите . Има много добри и човечни дечица , възпитани на трудолюбие . Всичко е въпрос на личен избор и възпитание .
Който го вълнува само заплатата, няма да постигне нищо повече от това, да си седи на нея. Съжалявам. Заплатите у нас са ниски за всички. Но някои работят.И сега едни учители работят нормално и правят атмосфера в клас, а други ги бива повечко за ... хм... други дейности. Както е било винаги и не само в образованието. За дисциплината в училището отговорност носи училищното ръководство. Налагайте си санкции винаги и на всеки провинил се. Друг начин няма. Няма кой отвън да ви оправи дисциплината.
45, пишеш пълни глупости. даскалицата, която спуквахме от подигравки навремето, беше една кукла, намахана, с корекомски парцали и куха глава, която не можеше да си усмири класа. Ревеше по коридорите и се държеше като кифла- осмокласничка. Не издържа и си тръгна. Смени я една истинска учителка, също млада, но още първия час стегна сериозно класа и никой не посмя да й се качи на главата. не е до пари, нито до парцали и скъпи коли. Като навсякъде е- до човека и до професионализма му опира.
Кой тук е казал,че нямало лоши деца?Има,както има и лоши учители и лоши родители. Само че е пошло и елементарно да се обобщава, че "всички" или дори "повечето" били такива и онакива.Обобщенията издават само посредствена мисъл у обобщаващия. Нека се оставят по изпити и да повтарят слабите,да се изключват и пращат където им е мястото онези, които не спазват реда.Но нека се гонят нечитавите учители и да се глобяват родителите,които не полагат грижа за децата си. За всички да има справедливост.
До Анонимен 36,Образованието у нас не е част от пазарната икономика, а е държавна политика и монопол. Когато държавата си махне лапите от монопола, ще си говорим за пазарни принципи и действието им. до тогава- каквото за останалите бюджетни ресори, такова и за този. да, ниската заплата не е оправдание за несвършена работа. Когато човек се заема да работи, той знае какви са условията и изискванията. когато не изпълнява последните- прав му път.
Ако учителят обича своята наука и учебния предмет, който преподава, а също така обича и учениците си, на които го (учебния предмет) преподава, децата усещат това. В този смисъл, те го атестират вдеки ден и всеки час. И, ако учителят мрази и науката си, и учебния си предмет, и учениците си, и колегите си, децата усещат и това. Ако до обяд учителят мрази себе си, а следобяд - всички останали, а на следващия ден е обратното, децата усещат и това.
Учениците имат най-голяма нужда и най-голяма полза от това, срещу тях да стои човек, който е едновременно добър специалист по дадена наука (и учебна дисциплина), добър педагог и добър комуникатор. Вчера обяснявах на учениците си (по психология и логика) колко важно е да умеем да общуваме. Защото преподаването е двустранен процес, диалог, процес на общуване - преди всичко.Ако учителят обича своята наука и учебния предмет, който преподава, а също така обича и учениците си, на които го (учебния предмет) преподава, децата усещат това. В този смисъл, те го атестират вдеки ден и всеки час. И, ак
До Анонимен 34Тук не си прав. При пазарната икономика има търсене и предлагане. Ако искаш образованието да е качествено и да го превърнеш в обществена кауза, трябва да вложиш пари и на тази основа да търсиш качетвена селекция. Просто си обърнал схемата.
До Анонимен 32,Заплатите у нас са ниски за всяка професия. Това не е аргумент за несвършена работа.
Ми чудесно, учител 28.Родител съм и заставам твърдо зад решението ви в този случай.Още не мога да осмисля идиотията в V клас да преминават деца,които са си за чисти двойки по предметите. ...Съжалявам всички нещастници, за които децата са *** и които успяха дори в тези малко на брой коментари да насипят такива епитети и обобщения по техен адрес и то така общо.Има всякакви деца.Има всякакви учители. Това, което е нужно,е да се направи цедка и за двата вида участници в образователния процес.
До УчителТи не си "оставил" учениците на поправителен изпит, просто не си ги научил, т.е. дал си негоден продукт. Знам, че е трудно да се осъзнае, знам, че индивидуалните усилия на отделен учител понякога са недостатъчни, но докато не се промени подходът в образованието като цяло, нищо няма да стане. ВВсе едно лекарът да остави пациентите му да умират (не че го правят) защото има и такава опция.
Оставих на поправителен изпит доста ученици, но родителите на двама от тях оказват натиск на директора.Той от своя страна оказва натиск върху мен. Аз обаче докато не се премахне оценка Слаб ще оставям на поправителен изпит всеки ученик, който не научава нищо за цялата учебна година.
Класна стая BG: Какви са днешните ученици?