Карбонът по-подходящ ли е като материал, за по-чести посещения за ремонти в сервизи, предизвикване на повече ПТП-та, суета, обедянване, изглупяване ? Слугите си знаят урока - в името на гибелта!
Карайте си с такива .... до първата дупка и до там Композитите базирани на въглероди влакна за здрави,леки ,но крехки и трошливи .т.е издържат трудно в сложно комбинирано деформирано състояние ,такова каквото изпитва една автомобилна гума При рязко и силно натоварване настъпва мигновено крехко счупване За джанти на колело стават Навремето тук се правиха опити да се правят джанти от полиамид Макар и грозни желязните джанти си остават класика ,отивате на майстор и ви ги изправя
До ЙоргоКоване на алуминийКоването на алуминий и неговите сплави има все по-голямо значение поради относително ниското тегло и изключителните механични свойства на метала. Поради проблем с адгезията технологията на обичайните механични процеси с висока степен на деформация още е недостатъчно развита, но тя продължава да се развива, особено по отношение на трибологическите характеристики. Най- широко използван смазочен материал се явява диспергиран във вода графит.
"Джантите са изпитвани и при пътни условия върху специален прототип, построен от компанията Volkswagen."Тия па от VW, що са си играли да правят такива неща - един месец по българските пътища и ако не е на парчета значи става.
Кован алуминий????? Ало журналистчето току що измисли нов процес в пластчното обработваме на металите. БРАВОС!
Леле..е..е сега каква джанта са направили за запорожеца сама се върти без болтове , направо лети като самолет . Е сега Мерцедес гризна дръвцето .
Това не е вярно, само др. Путин може да прави хубави коли и джанти от карбон . Той е велик и има ракети и танкове , а народа живее по добре от Германците , защото е победител във войната.
Германци правят евтини джанти от карбон