61

az tam

преди 8 години

Е тоя трамвай на снимката го имам в една книжка "Градски транспорт" от 1968-а година. Сигурен съм защото съм се возил, че е по добър от жълтите ръбати соц. и полусоц, возила произвеждани и 30 години по късно. Не че това е някакъв повод за гордост :(

60

Анонимен

преди 8 години

3млн евра/франка за 28 мотриси си е чиста далавера. Дано да е истина! Предвид че един нов струва толкова то по добре да подменят съществуващите стари с тези и ще си избият само от ток за една година парите, да не говорим че със сигурност са доста по модерни и в отлично състояние.

59

2

преди 8 години

Изобщо не са подарък,а си ги плащаме.България се превърна в бунището на европата.Другарите швейцарци са прави,щом има ***,пращай им *** си .Вместо да харчиш излишни пари да ги унищожаваш,можеш и от *** да спечелиш пари.

58

Анонимен

преди 8 години

Боклукчийската кофа на Европа.Двадесет годишно замразено месо , изрезки от салами разкапани коли и друг ненужен *** за *** сега и трамваи.Ако са подарък от братска Швейцария разбирам ама машини които с рециклирането им ще струват по скъпо за какво говорим.

57

Додо

преди 8 години

На харизан кон, зъбите не се гледат. До колкото разбирам подарък са тия трамваи, за какво купуване пишете, не ми е ясно.

56

со-ва

преди 8 години

В закупуването на стари трамваи далаверата е голяма.

55

Ганчо

преди 8 години

Няма вече завод за трамвай в София. Умни градоначалници и специалисти го унищожиха. Експеримента излезе успешен и сега ще купуваме стари трамвай от чужбина. Бившия завод ще стане МОЛ, в който ще продават ***. Завода умишлено беше фалиран, позволявам си да кажа това защото това ми е занаят. Вярно условията бяха мърляви но, имаше специалисти които си разбираха от занаята и правеха трамвай. Да е чул някой че беше направена удна трамвайна българска талига но не я внедриха защото купиха вносни.

54

vlady

преди 8 години

До АнонименПроизвеждаха се опасни за пътниците морално остарели шумни таралясници с калпави талиги без гасене на колебанията съответно силно лашкане, ненадеждна спирачна система, ниско сцепно тегло и безброй конструктивни недостатъци както и липса на каквито и да било защити и блокировки. Неслучайно се доставиха T6A2 за линиите със сложен профил още в края на социализма както и T6B5 за нормалнорелсовата 20. По-добре да купуваме втора употреба трамваи вместо да прозвеждане недоразумения.

53

Анонимен

преди 8 години

До по-добре от преди 58Да ти отр=крия една тайна - в София имаше завод за производство на трамваи но ... дойде демокрацията и вече послушно купуваме това което другите изхвърлят.

52

СТОЯН

преди 8 години

В базел нямат ли някои употребявани презервативи?

51

Анонимен

преди 8 години

Ако софиянци са си избрали общински съветници, които да гласуват за проекта, значи заслужават да се возят на стари трамваи.

50

Модернизирани?

преди 8 години

Не разбрах първата дума в названието на проекта "Модернизирани трамваи за град София".

49

Евала

преди 8 години

Обаче да ви похваля швейцарците колко са практични. ВЕИ-тата с огромните перки до Бузлуджа са на тяхна компания. Хем не си перколясват Алпите и си пазят природата и туризма, хем задължително им изкупуваме тока на преференциално завишени цени. Не знам дали не са получили за тях и пари по някой европроект за диверсификация (ама хубава българска дума!) на енергийните източници. Ако и това са успели да направят, царе са!

48

Проектчета

преди 8 години

Ами ББ беше на бизнес среща в Швейцария и убеждаваше колко добре е да дойдат у нас, защото е достатъчно да регистрират фирма, за да ползват европейските програми. Ние внасяме в евробюджета 500 000 евро годишно = 1 милион лв., швейцарците не внасят, но ББ ги кани в България да усвояват парите от еврофондовете. И те вече "усвояват" по доста проекти. Що не? Що да не вземат от гладните, за да отидат на почивка на Малдивите? А в замяна ни подаряват старите си трамваи. По-евтино е от да ги рециклират.

47

Вехтошари

преди 8 години

На ви демокрация! Както каза едно майче: "Само детето ми не е втора употреба. Всичко друго - количка, дрешки ..."

46

Анонимен

преди 8 години

Нашите плащат луди пари да оберат *** на Базел, щото ако решат да ги хвърлят ще им струва повече. Затова, дайде да ги подарим на София, ако платят транспортните разходи, а ние ще си купим последната дума на техниката... Честито, софианци! И в новото метро от скрап вагони да се возите! *** сте и обирате *** на Европа по всички критерий! Вместо да се купят няколко нови и лека полека да се модернизира парка. Чудо на българския гений! Направо ум да ти зайде!!!

45

ХХХ

преди 8 години

Смятайте колко сме зле ! Ш*бани гербери !

44

Анонимен

преди 8 години

КАЗВА СЕ......Н О В В Н О С !!!! ЗАПОМНИ ДОБРЕ !!

43

Миленчо

преди 8 години

Надявам се да не са като всичкия обществен транспорт, правен за севера - да имат само парно и никакви отварящи се прозорци. Предполагам всички ползватели на градския транспорт познават старите автобуси Мерцедес (дето ги има и в музея на Мерцедес), които имат отпред и отзад по две прозорчета, които се отварят. Ама от тия малките, продълговатите. И са пътували лятото в задтъстване с тях.

42

Анонимен

преди 8 години

Фъндъкова е най добрия кмет евала компир ама оти си не седиш в самоков или в 73 , бе интелект на градустройството ???