Е тоя трамвай на снимката го имам в една книжка "Градски транспорт" от 1968-а година. Сигурен съм защото съм се возил, че е по добър от жълтите ръбати соц. и полусоц, возила произвеждани и 30 години по късно. Не че това е някакъв повод за гордост :(
3млн евра/франка за 28 мотриси си е чиста далавера. Дано да е истина! Предвид че един нов струва толкова то по добре да подменят съществуващите стари с тези и ще си избият само от ток за една година парите, да не говорим че със сигурност са доста по модерни и в отлично състояние.
Изобщо не са подарък,а си ги плащаме.България се превърна в бунището на европата.Другарите швейцарци са прави,щом има ***,пращай им *** си .Вместо да харчиш излишни пари да ги унищожаваш,можеш и от *** да спечелиш пари.
Боклукчийската кофа на Европа.Двадесет годишно замразено месо , изрезки от салами разкапани коли и друг ненужен *** за *** сега и трамваи.Ако са подарък от братска Швейцария разбирам ама машини които с рециклирането им ще струват по скъпо за какво говорим.
На харизан кон, зъбите не се гледат. До колкото разбирам подарък са тия трамваи, за какво купуване пишете, не ми е ясно.
Няма вече завод за трамвай в София. Умни градоначалници и специалисти го унищожиха. Експеримента излезе успешен и сега ще купуваме стари трамвай от чужбина. Бившия завод ще стане МОЛ, в който ще продават ***. Завода умишлено беше фалиран, позволявам си да кажа това защото това ми е занаят. Вярно условията бяха мърляви но, имаше специалисти които си разбираха от занаята и правеха трамвай. Да е чул някой че беше направена удна трамвайна българска талига но не я внедриха защото купиха вносни.
До АнонименПроизвеждаха се опасни за пътниците морално остарели шумни таралясници с калпави талиги без гасене на колебанията съответно силно лашкане, ненадеждна спирачна система, ниско сцепно тегло и безброй конструктивни недостатъци както и липса на каквито и да било защити и блокировки. Неслучайно се доставиха T6A2 за линиите със сложен профил още в края на социализма както и T6B5 за нормалнорелсовата 20. По-добре да купуваме втора употреба трамваи вместо да прозвеждане недоразумения.
До по-добре от преди 58Да ти отр=крия една тайна - в София имаше завод за производство на трамваи но ... дойде демокрацията и вече послушно купуваме това което другите изхвърлят.
Ако софиянци са си избрали общински съветници, които да гласуват за проекта, значи заслужават да се возят на стари трамваи.
Обаче да ви похваля швейцарците колко са практични. ВЕИ-тата с огромните перки до Бузлуджа са на тяхна компания. Хем не си перколясват Алпите и си пазят природата и туризма, хем задължително им изкупуваме тока на преференциално завишени цени. Не знам дали не са получили за тях и пари по някой европроект за диверсификация (ама хубава българска дума!) на енергийните източници. Ако и това са успели да направят, царе са!
Ами ББ беше на бизнес среща в Швейцария и убеждаваше колко добре е да дойдат у нас, защото е достатъчно да регистрират фирма, за да ползват европейските програми. Ние внасяме в евробюджета 500 000 евро годишно = 1 милион лв., швейцарците не внасят, но ББ ги кани в България да усвояват парите от еврофондовете. И те вече "усвояват" по доста проекти. Що не? Що да не вземат от гладните, за да отидат на почивка на Малдивите? А в замяна ни подаряват старите си трамваи. По-евтино е от да ги рециклират.
На ви демокрация! Както каза едно майче: "Само детето ми не е втора употреба. Всичко друго - количка, дрешки ..."
Нашите плащат луди пари да оберат *** на Базел, щото ако решат да ги хвърлят ще им струва повече. Затова, дайде да ги подарим на София, ако платят транспортните разходи, а ние ще си купим последната дума на техниката... Честито, софианци! И в новото метро от скрап вагони да се возите! *** сте и обирате *** на Европа по всички критерий! Вместо да се купят няколко нови и лека полека да се модернизира парка. Чудо на българския гений! Направо ум да ти зайде!!!
Надявам се да не са като всичкия обществен транспорт, правен за севера - да имат само парно и никакви отварящи се прозорци. Предполагам всички ползватели на градския транспорт познават старите автобуси Мерцедес (дето ги има и в музея на Мерцедес), които имат отпред и отзад по две прозорчета, които се отварят. Ама от тия малките, продълговатите. И са пътували лятото в задтъстване с тях.
Фъндъкова е най добрия кмет евала компир ама оти си не седиш в самоков или в 73 , бе интелект на градустройството ???
28 трамвая: Употребявани в Базел, но нови за София