13

учител

преди 8 години

Ама какви глупости говори Евгения Костадинова! Целта на обучението била да се подготвело детето за живота. Мъка, мъкаааа ....

12

Анонимен

преди 8 години

ако са такива целите на министерството, променете и програмата тогава ? като белецкарството не е цел, защо има оценки в скалата от 2 до 6 ?

11

Пешо

преди 8 години

Изпростяха и големи и малки. Да живее неолиберализма, който ни закопа!

10

Дедо Йоцо гледа

преди 8 години

Стига реформи и експерименти! Хиляди *** се изредиха на българското образование! Върнете системата от преди 25 години! Тогава имахме и училища, и учители, и ученици, и образование!Като копаеш нов кладенец, не бързай да пикаеш в стария!

9

Анонимен

преди 8 години

До 44То пък едно "плащане" на учителите. Я се осъзнайте малко. Какви специалисти ще намерите да работят за 500 лева на месец. Когато заплащането на учителите стане колкото на специалист ИТ, тогава ще има качествена селекция на учители, и съответно качествено образование. Като не разбирате проблема, плащайте си чстноте уроци и си мълчете. Търсене и предлагане.

8

44

преди 8 години

"...желанието на родителите е..." А къде сте вие от МОН и РИО?Основната отговорност за резултатите на учениците по закон е на институциите-МОМН и РИО,и училищата.Не си прехвърляйте задълженията към родителите!Какво може да помогне на детето си иедин ром,работник,селянин...И при това тези резултати съвкупно се дължат главно на частните уроци.За какво се плаща на учителите!?

7

Анонимен

преди 8 години

Класна работа в V клас: дават на всеки ученик текст , който той да прочете в продължение на 7-8 минути. След което текстът се прибира и учениците трябва да преразкажат съдържанието в друго глаголно време. В случая се оценява бързината на паметта, а не умението за преразказване и прилагането на различни глаголни времена.

6

Анонимен

преди 8 години

До Т. ГеоргиевА от кого зависи тази "самоподготовка"?

5

Т. Георгиев

преди 8 години

Успехът на всеки един ученик се крие в самоподготовката. Можеш да имаш най-добрият учител, но ако самият ти не се постараеш поне малко, няма как да напредваш.

4

краси

преди 8 години

Синът ми е в пети клас и от първо лице ви казвам - УЖАС!!! Това е образованието ни днес. Объркана математика - да може да не ви се вярва, но и там има неща дето мен ме объркват, но какво ли знам аз след като съм завършил образование при соца. За география, история, биология литература да не говорим. В пети клас да учиш за болести на отделителната система, половината учебник по история да е за турското робство, за ценностите на исляма и съвсем малко за хайдутите, а самото обучение в училище

3

Анонимен

преди 8 години

Основните недостатъци са: липса на диференциация - деца, кото трудно общуват са в една кл. стая с така наречените отличници. Но това, което в крайна сметка ще затрие не само образованието, а и целия народ в перспектива, са немотивирани, незаплатени, а вмного случаи и слаби преподаватели. На Б-я спешно и трябват 50 000 млади, компетентни, и много добре заплатени учители. Бюджетът за образование трябва да се утрои. Иначе загиваме.

2

Т. Георгиев

преди 8 години

Часовете по математика са достатъчно. Как преди 20 години със същия брой часове децата знаеха и можеха много повече от сегашните?Ето как - децата учеха вкъщи. Пишеха домашни. А сега по цял ден стоят пред таблета и телефона и за нищо друго не им пука. Дори и домашни не им дават. Усещате ли разликата?

1

Учител

преди 8 години

Да уча децата в училище?Никога, след като един час урок ми е 30-40 лв.Ще продължавам да си пиша учебниците на най-неразбрания език и да изисквам да се учи по моя учебник!