Май не тези, които не са шофьори не им е ясно, че шофьорите не желаят да "карат като луди", но КАТ и други държавни и общински органи ги принуждават да нарушават правилата, което все още не означава, че шофират "като луди". На практика е невъзможно да спазваш на 100% закона, когато шофираш, колкото и да се опитваш да го правиш, като една от основните причини е КАТ и без КАТ ще има по-малко каращи като луди шофьори и доста по-голяма толерантност по пътищата.
КАТ имали превантивна и контролна функция - по-голяма смешка отдавна не бях чел. Какво превантивно правят КАТ - нищо. Какво контролират - пак нищо. Това, че глобяват е съвсем друго нещо - да пълнят бюджета с толкова глоби, както са им спуснали като план. Това означава, че има и други механизми за намаляване на доходите на българите - планът за глобите винаги се изпълнява и преизпълнява.
Интересна опорна точка имаш: какви били опеоните точки ня някой друг - кой не се знае.И не преписвай номер 42!
КАТ не спасяват деца, това се извършва от други служби, тъпчо, ти и това не знаеш ;)Но до всеки джигит не може катаджия да сложиш ;)Проблема е в калпави служители на КАТ и простаци-шофьори, както и в луди мотористи, заблеяни пешеходци и велосипедисти - ама това все са хора, значи ние сме си виновни, а не КАТ, и пак други правят калпав закон, а не самият контролен орган като държавна институция .
Катаджиите и митничарите са известни като рушветчии, няма спор!Ама дупките по пътищата са отговорност на Общината, не на КАТ.Ти не можеш да го разбереш това, сложно ти е или не ви го дават в Опорните точки ;)За потрошена кола или произшествие по причина на лоши пътни условия можеш да съдиш Общината, обикновено спечелваш делото, защото дупката е налице. Застрахователите редовно го правят, ама ти си неук ;)
Никой не може да спаси хората по пътищата с такива, дето все нещо им пречи, все другите виновни ...
Не е номера да си без кола, а да караш разумно, ...КАТ има превантивна и контролна функция. Не работи качествено, защото има много ***, които работят там и други, които карат като луди.
КАТ да са спасили поне едно дете на пешеходна пътека или хора на спирка от "тъпите" шофьори?Какво всъщност искаш - да станем всички като теб, без коли ли?
Аз предлагам да се забранят всякакви ППС, а номер 41 на ръце да носи премиера, президента и останалите, където трябва. Малко ще му е трудно, че на такива длъжности доста се наддава на тегло, но той сам си го изпроси.
Прав е номер 27, че "пътната организация така е създадена, че да се нарушава. Пълно с безмислици!".С две ръце пдокрепям, а който създава такава пътна организация е вреден и трябва да се закрие.
От колите не ме е страх, че ще ме блъснат, но от велосипедистите в София изпитват ужас, но за тях КАТ няма, а щом го няма, по-добре е да се закрие.
Тук един, явно никога не шофирал кола, проявява "блестящи" познания. Основната причина за произшестията е лошото състояние на пътищата, лошата инфраструктура и лошата организация на движението. За първите две, виновни са държавните и общинските власт, за третото основен виновник е КАТ, но и държавата и общините пак имат пръст. Основна причина за по-голямото замърсяване на въздуха са същите три причини, защото в крайна сметка се получава в пъти по-голям брой коли на улицата.
Никой не може да огрее на всяка уличка, затова трябва гражданите да сигнализират, а не да се цупят само!Пробвай на Запад от нас да караш така - вдигат телефона и звънят на техните органи, които също не дебнат на всяка уличка!
Спорно е кой е откачен - шофьорите ли, хората, които нямат коли ли или катаджиите. Аз залагам на тези от хората, които нямат коли, които изпитват силни комплекси на тази тема и използват термини като джигити, откачалки, да се забрани, да се повишат глобите и т.н. Това е катаджийски синдром - промито съзнание с катаджийски небивалици.
35 и 36 ти видял ли си КАТ да спират някой, който шофира с 60 км/час из тесните улички в центъра на София? Няма такива, но има много спрени, защото са шофирали на широк път с примерно 70 км/час, въпреки, че там може да се шофира безопасно и с 90 км/час, например, бул. Владимир Вазов в София, където има по-голямо разстояние между безумно многото светофари.
Арести в КАТ-Пловдив заради корупция