19

Учуден

преди 9 години

Старият план на метрото предполагаше то да премине по бул. "Копенхаген" и от там към гара "Искър" и към летището... Ако беше изпълнено така нямаше да се налага да се прави нова гара на 500 метра от съществуващата... Но, ако беше направено така, кака Данче нямаше да прилапа комисионните за "пустеещите" терени до новата метростанция "Дружба"...

18

Въпрос

преди 9 години

Кой от пътуващите със самолет е толкова луд, че да се качи в нашенски влак? БДЖ в този си вид е опасност не просто за здравето, а направо за живота!

17

Веско

преди 9 години

интересен кусур му намерихте, не се продавали билети. Че те не се ли купуват онлайн?

16

Бивш член на БСП

преди 9 години

Наистина е прав колегата политолог. За 25 години БСП-ДПС не са забили един пирон . Само крадене на банки и парите на народа . Сега Станишев си седи в имението в Швейцария и се подхилва на Позитановците , които прекара .

15

политолог

преди 9 години

Браво на ГЕРБ . Това е единствената партия от 25 години , която прави нещо за хората . Иначе червения *** си знае , трябва да се плюе колкото може повече Борисов . Да ама не . Това е най добрия Премиер на България досега . Само го сравнете с Орешарски или Станишев и напишете нещо положително за тях .

14

без ленти

преди 9 години

Тази гара беше построена само заради пожарникаря. За да си реже лентата.

13

Аз

преди 9 години

До йордановаПоловината влак -какво ще рече това-2 или3 души?!

12

аз

преди 9 години

при откриването бе споменато , че билети ще се продават от проверяващите служители

11

inatut

преди 9 години

Истината е, че с тия закъснения на БДЖ, както и с невъзможността да си купиш билет, спирката е направена за слизане, а не за качване.И като не е за качване е безмислено да чакаш влак там.Но пък е удобна да се прибереш или да слезеш от там за летището.Въпреки че кой хваща самолет, тръгвайки с влак. При положение, че средното закъснение на бдж е повече от час.. Щото няма как да возиш и *** за 50 ст., и да возиш бързо успоредно с това.

10

Анонимен

преди 9 години

билетче за морето от къде мога да си купя ? или преди това с метрото до централна гара и от там после пак с метрото до новата гара ?!

9

Анонимен

преди 9 години

Патентовано от Боко-тиквата.................спирки и гари насред полето само и само да се КРАДЕ от строителство.Следва асфалтиране на Млечният път.

8

Анонимен

преди 9 години

ше я научат бреама си е друго да се слежеш на централна гара и от там с трамвая до центара, кво е това метро

7

Анонимен

преди 9 години

Със здраве да си я ползват софиянци :)

6

о

преди 9 години

то сякаш е NY ,ко се превземате защитниците на спирката

5

Предполагам,

преди 9 години

че Фандъкова си е прибрала дивидентите от строежа, другото не е важно! Кой как ще ползва не е от значение. Роби, оправяйте се и това ви е много ха ха ха.

4

Един Българин

преди 9 години

За Дружба/Младост вероятно има смисъл (макар и малък), но друг е въпросът дали има смисъл да спираш бърз влак на допълнителна спирка при положение, че те така или иначе имат метро от Централна гара. За парите, които са хвърлени е ясно - няма смисъл, особено при това състояние на БДЖ. Същото се отнася и за ЖП гара Вардар. Още повече при тези намалени композицци с по-малка вместимост от влакче на метрото. Иначе аз искам спирка на бившия хладилен завод. Ще ми спести повече време т.к. няма метро :)

3

РБ

преди 9 години

Няма нещо в БГ-то,което не може да се погледне от крейзи страната му!Но защо трябва да се гледа все на опъки!

2

edin

преди 9 години

А защо не се споменава, че от там не можеш да си купиш билет? Просто билети не се продават.Поредното направено-недоправено нещо в България.

1

йорданова

преди 9 години

В НЕДЕЛЯ СЕ ВРЪЩАХ ОТ БУРГАС С ЕКСПРЕСА.ПОЛОВИНАТА ВЛАК СЛЯЗОХМЕ ТАМ.НЕКА СМЕ ОБЕКТИВНИ.