Аз съм фен на не развалящите се коли. От 2 години имам Митсубиши Лансър, а преди това имах Митсубиши Галант. Имал съм и Пежо 205, Тойота Корола и Форд Фиеста. Митсубиши за мен са номер 1 цена-качество, комфорт!
Лампа Форд 14 лв. Биксенон Ауди А8 с управление 600 лв. Смяна лампа Форд 2-3 пъти в годината.Ауди веднъж на 2 години. 5Х14<1Х600. Брандове, произвеждащи с гастербайтери или с евтини работници ще отпадат. Бъдещето е на тези,които не ги мързи, не се тупат в гърдите колко са яки и искат да се докажат. Корееца настига японеца и скоро ще има ляв мигач (защото е културен).
Катализатора бил проблемен за над 3 годишните автомобили.Ей хора не знам колко сте компетентни но катализатора е консуматив и се сменя в западна европа на 2 години задължително след третата година на автомобила.
интересно как се сравнява ауди рс6 с други марки дето дори нямат премиум модел като сеат примерно
Това го твърдят Англичаните които дори нямат собствено автомобилно производство.Нека да пишат теми по които са компетентни като например видове чай и кои бисквитки са подходящи за него.
Карал съм предимно трошляци , но досега съм най-доволен от тойотата , само сменяш консумативите и караш.за три години съм платил около 300 $ ( батерия и стартер) и те това е .Досега съм навъртял около 30 000 км .
това че даден модел не се разваля зависи дали е оборудван с много екстрикато пример мога да дам двете ми поло-та, екстри-нула,съответно нищо не се разваля,само консумативи се сменят.но не може да се сравнява с ауди RS6 което го дават за най чупливо
Как да се развали нещо дето го няма? Нормално е. Само цените на всички коли са ненормални, ама в тоя свят е така!
What Car?: Скъпите коли са най-проблемни