Возил съм се около 100 км в час по линия 117! Километражите умишлено не им работеха, да не се знае на колко милиона км са! Попадал съм и на Икарус с парно, по принцип трябва да има парно и в задната част след колелото, но масово се прекъсваха тръбите, минаващи през под колелото и печките не се поддържаха заради икономия на нафта и да могат шофьорите да продават! Капеше вода пак заради лоша поддръжка! Проблема беше, че често гърмяха гуми лятото! Тролейбуси Икарус има все още от депо Надежда!
Икарусите са най-издръжливите автобуси но нямаме средства и добри условия за да се движат още поне 10 години.Също не сме учени и да пазим нещата.Винаги ще помня Икарусите:2482 и 2480!Помня като вървяха по 102 но 2007/2008 ги спряха :( След 2 години ги спряха и от 204.Те любимите ми автобуси и тролеи!А не тези скапани Манове които ще се изпотрушат след 10/15 години!А най хубавите Икаруси тролеи са:2112,2703 и 2123.Трябва да се направи музей за да ги помним!На 12 съм и винаги ще ги помня!
До АнонименВ Лондон ползват двуетажни автобуси ,които са гордостта на града и ги поддържат в отлично състояние, такива каквито са били от времето на Ш. Холмс. Неподдържането на машината не говори лошо за нея, а за тоя който я стопанисва. В България НИКОГА няма да има музей на автобуси, тролейбуси, вагони и локомотиви, защото всички са все много авангардни, напредничави, разбиратели и пр...
Драмата с Чавдарите беше , че затвориха завода и съответно резервни части каквито и да било за тях нямаше.Докато за Икарусите все още могат да се поръчват от завода който за разлика от нашия не само още съществува но се и разгръща.
До Анонимен 47 Ами просто е!И чрез интернет, може да провериш къде са продавани Икаруси . И не само в Европа . Е ,ще ти трябва преводач за унгарският.И все пак са легенда на 50 години и досега вършеха своята задача,успешно. Минало!
Музеи трябват! В някои райони на България децата никога в живота си не са виждали валяк. Вероятно никога няма и да видят.
В статията има една неточност: "друсане като в танк".Танковете не друсат. При тях се използва торсионно окачване, което е едно от най-поглъщащите друсането, но е много скъпо за масова реализация. Освен това веригите стъпват на по-голяма площ и верочтността да друса от дупки е минимална. Не ги гледайте, че по разни филмчета във Фейса ги дават как ги карат ненормалници.А иначе и аз съм за новите автобуси. Не харесвам старите неща (за разлика от русодебилите). За да се развиваш ползваш нови неща.
честно на мен ми липсва всичко от едно време! говоря за целия ни град в него - празнотата, зеленината, рядкото присъствие на някой чужденец дори!!! беше красиво с тия Лади полицейски дори! сега направиха път на всички да дойдат до тук и да батисат съвсем стария град! а на Икарусите - ако зависи от мен - паметник ще направя в тяхна чест и то на бул Яворов с великия рейс - 120!рядкост са вече нещата, които ме карат да се усмихна, направени за този красив "мои" градконтрол по качество - НЕМА??
До БРЕГ: Ми ще сади колчета и още как! Докато има ***, които си паркират таратайките като комбайн през хоремага - ще има колчета. Има ги и в немските градове, между другото!
Има доста екземпляри от модела О305Г в София (закупени преди 20 год. втора употреба), които са в 5 пъти по-лошо състояние от Икарусите, но може би ще продължат да се движат.
ФАНДЪЧКАТА ДА ПОСАДИ ОЩЕ КОЛОВЕ ПО ТРОТОАРИТЕ! НЕ НА 1,5 МЕТРА ЕДИН ОТ ДРУГ, А ПО-НАГЪСТО -ВСЕПАК "НАШИТЕ" ФИРМИ СА ЗА ТОВА -НЕКА ИМА МНОГО КОЛОВЕ!СОФИЯ Е ЗАПРИЛИЧАЛА НА КОНЦЛАГЕР ОСОБЕНО В ЦЕНТЪРА-КОЛЕЦ ДО КОЛЕЦ И МЕЖДУ ТЯХ ОЩЕ ЕДИН,ОСТАВА САМО БОДЛИВА ТЕЛ ДА СЕ ОПЪНЕ МЕЖДУ ТЯХ! ПО УЛ.ИСКЪР,ЕКЗАРХ ЙОСИФ И ДР. НАОКОЛО-ТРОТОАРИТЕ СА КАТО СЛЕД БОМБАДИРОВКА, АМА КОЛЦИ ИМА-КРИВИ ПРАВИ ВСЯКАКВИ.ЩОМ НЯКОЙ ИЗЧЕЗНЕ ЗА ЩЯЛО НЕЩЯЛО СЕ САДИ НОВ-ТАКА ДЕ "НАШИТЕ" ФИРМИ- КАСИЧКИ ТРЯБВА ДА ПАПКАТ НАЛИ?БЕЗОЧИЕ!
дали новите са по здрави дали ремонта на един нов не струва колкото стар автобус?И не обиждайте цяла европа с тях се возеше
В икарусите винаги имаше място за още един. Суртин вътре премазан от всички страни, не можеш да си бръкнеш в джоба, за да си извадиш билета а от вън се провикват "минето още малко навътре .."
А помните ли пък преди икарусите какво беше - ония Шкоди с ремаркетата.Та като излезнаха Икарусите беше пълно щастие. Возил съм се в нов такъв преди повече от 30г, на извънградско караше със 110/120 - никакви проблеми.Няма лошо возило, има лоша/занемарена поддръжка.Ай със здраве...
Последният Икарус: От спирка "Младост" към музея