14

pepe

преди 9 години

Абе, журналисти, кой ви плаща заплати да превеждате с Гугъл транслейт и да не гледате какво пише в статията. Самолетът се е приземил ПРЕДИ пистата и се е "плъзнал" по нея и е спрял НА ПИСТАТА. Всички БГ сайтове до един пишат че самолетът е Излязъл от пистата - точно наобратно. Което показва, качеството на журналистиката и нещата като цяло... Срамота е, от къде и как го преписвате не знам, при положение че си има официални източници с параметри, карти и снимки (като за "журналисти)"

13

До Наблюдателя

преди 9 години

Може и да не са съвсем идентични с ЕърФранс. Там грешката беше основно на пилотите, макар и времето да е било също много лошо. В Торонто вторият пилот, ръководещ кацането, е дръннал самолета в средата на мократа и хлъзгава писта, а след това се е забавил 12 секунди с превключването на двигателите в реверс.Дали и тук е станало нещо подобно още не се знае. Единственото наистина хубаво в двата инциндента е, че завършиха без жертви. Другото са подробности и материал за Air Crash Investigations

12

Анонимен

преди 9 години

До НаблюдателаПълни тъпотии си написал. Буря или лошо време може да има даже и в 3 от 5 случая, макар че реално статистика е за 2 от 5. Но дори и да са 3 от 5 или 4 от 5, даже и да се изплащат неустойки за кацане на друго летище, даже и да се вдигат други самолети за да извозват пътниците, даже и да има изгубен багаж, отново парите които ще дадат, ще са поне 100 пъти по-малко, отколкото ако има жертви.Освен това жертвите развалят имиджа, а това разваля бизнеса, а така няма печалба.

11

Наблюдатела

преди 9 години

Тука проблема е цивилизационен.Както знаем от Алеко в америка ПАРИЦА Е ЦАРИЦА!При подобни условия СНЕЖНА БУРЯ в Европа летищата се затварят и самолета каца на най-бликото летище без буря.Обаче така авиокомпаниите и летищата губят парички и то доста.Така че едни мазни адвокати са изчисли шанса за катострофа и са пеценили че обезшетенията на мъртвите са доста по малко от загубените пари.Така че всичко е късмет драги пътници за амрика.Аналогичен бе и случея на самолета на Ерфранс в Торонто 2004 та.

10

...

преди 9 години

Бре егати си му и ненормалниците тука! Самолета паднал пък тука почва да се води коментар как руските самолети падали по-малко от албанските дето пък падали по-малко от европеиските! Че и путин, че още малко и меркел се замесват като гледам и до али баба може да се стигне! Бре кво се чудя и аз то затова сме на това дередже, а именно цъфнали и вързали ама отзад!

9

Анонимен

преди 9 години

Соросоидалните газ отделят. Самолетът им изпушил, пилотът им също, самолетът им не можел да лети в лошо време...

8

Анонимен

преди 9 години

В Русия също летят с Еърбъс-и. Явно не са си закупили Илюшин или Антонов. Или просто ги няма вече.

7

Анонимен

преди 9 години

Всеки може сам да напише в интернет "Airplane accidents" и да провери в някоя база от данни кога и къде и какви самолети са падали. Няма нужда да превръщаме коментарите в глупаво хвалене на някакви си Путиновци и някакви си Обами и някакви Меркели и Саркозита. А логично - пада това, което е във въздуха. Ако нещо си седи само на земята, няма как да падне.Ако нещо не съществува, също няма как да падне.

6

Анонимен

преди 9 години

Ей Сорос, не те бива, малко плащаш. Коментари от типа "Преди години в Русия е паднал самолет" бледнеят пред "За една седмица паднаха три самолета, ама много извън Русия"

5

Анонимен

преди 9 години

Няма как да има една тема без някой фенче на ЛилиПутин. Преди няколко години самолет на руската Владивосток Авиа катастрофира и отнесе 200 човека заради мъртво пиян пилот и неориентиран втори пилот. Та така в Русия на ***.

4

Анонимен

преди 9 години

До 1В Русия падат тия трошки всяка седмица.

3

Анонимен

преди 9 години

Пораженията наши тенекеджии ще *** за ден. Малко кит и боя и е готов за полет.

2

Анонимен

преди 9 години

Франция, САЩ (Тексас), Канада, май санкциите не дават резултат, много взеха да падат тия трошки.

1

Анонимен

преди 9 години

Путин взе да стига все по-надалеч, онзи ден у френско, сега пък в Канада и все еърбъси.