Абе, журналисти, кой ви плаща заплати да превеждате с Гугъл транслейт и да не гледате какво пише в статията. Самолетът се е приземил ПРЕДИ пистата и се е "плъзнал" по нея и е спрял НА ПИСТАТА. Всички БГ сайтове до един пишат че самолетът е Излязъл от пистата - точно наобратно. Което показва, качеството на журналистиката и нещата като цяло... Срамота е, от къде и как го преписвате не знам, при положение че си има официални източници с параметри, карти и снимки (като за "журналисти)"
Може и да не са съвсем идентични с ЕърФранс. Там грешката беше основно на пилотите, макар и времето да е било също много лошо. В Торонто вторият пилот, ръководещ кацането, е дръннал самолета в средата на мократа и хлъзгава писта, а след това се е забавил 12 секунди с превключването на двигателите в реверс.Дали и тук е станало нещо подобно още не се знае. Единственото наистина хубаво в двата инциндента е, че завършиха без жертви. Другото са подробности и материал за Air Crash Investigations
До НаблюдателаПълни тъпотии си написал. Буря или лошо време може да има даже и в 3 от 5 случая, макар че реално статистика е за 2 от 5. Но дори и да са 3 от 5 или 4 от 5, даже и да се изплащат неустойки за кацане на друго летище, даже и да се вдигат други самолети за да извозват пътниците, даже и да има изгубен багаж, отново парите които ще дадат, ще са поне 100 пъти по-малко, отколкото ако има жертви.Освен това жертвите развалят имиджа, а това разваля бизнеса, а така няма печалба.
Тука проблема е цивилизационен.Както знаем от Алеко в америка ПАРИЦА Е ЦАРИЦА!При подобни условия СНЕЖНА БУРЯ в Европа летищата се затварят и самолета каца на най-бликото летище без буря.Обаче така авиокомпаниите и летищата губят парички и то доста.Така че едни мазни адвокати са изчисли шанса за катострофа и са пеценили че обезшетенията на мъртвите са доста по малко от загубените пари.Така че всичко е късмет драги пътници за амрика.Аналогичен бе и случея на самолета на Ерфранс в Торонто 2004 та.
Бре егати си му и ненормалниците тука! Самолета паднал пък тука почва да се води коментар как руските самолети падали по-малко от албанските дето пък падали по-малко от европеиските! Че и путин, че още малко и меркел се замесват като гледам и до али баба може да се стигне! Бре кво се чудя и аз то затова сме на това дередже, а именно цъфнали и вързали ама отзад!
Соросоидалните газ отделят. Самолетът им изпушил, пилотът им също, самолетът им не можел да лети в лошо време...
В Русия също летят с Еърбъс-и. Явно не са си закупили Илюшин или Антонов. Или просто ги няма вече.
Всеки може сам да напише в интернет "Airplane accidents" и да провери в някоя база от данни кога и къде и какви самолети са падали. Няма нужда да превръщаме коментарите в глупаво хвалене на някакви си Путиновци и някакви си Обами и някакви Меркели и Саркозита. А логично - пада това, което е във въздуха. Ако нещо си седи само на земята, няма как да падне.Ако нещо не съществува, също няма как да падне.
Ей Сорос, не те бива, малко плащаш. Коментари от типа "Преди години в Русия е паднал самолет" бледнеят пред "За една седмица паднаха три самолета, ама много извън Русия"
Няма как да има една тема без някой фенче на ЛилиПутин. Преди няколко години самолет на руската Владивосток Авиа катастрофира и отнесе 200 човека заради мъртво пиян пилот и неориентиран втори пилот. Та така в Русия на ***.
Франция, САЩ (Тексас), Канада, май санкциите не дават резултат, много взеха да падат тия трошки.
Самолетът в Халифакс се е влачил по корем 330 метра