Абе тия да не са българи, че се правят, все едно Леонардо ди Каприо не съществува. То човешката злоба край няма............
А брат му на Нолан пък прави Person of Interest (българският превод май беше Под Наблюдение). В тоя сериял колко много информация ни се дава на готово.Епизодът преди Коледа предвещаваше пазарен колапс, който няма да е много далеч във времето. Отлагат го, но е неизбежен.
"Нолън не прави толкова добри филми"Нолън има дупки в сюжета, осовено в трилогията за Батман.Нолън обаче е известен с друго: че намеква за реални събития във филмите си преди да се случат. Още 2008ма в The Dark Knight показваше как може да се използва технология за масово подслушване на телефони, дори на цели градове. Всички се смееха и казваха, че филма е глупост, ама през 2012та Сноудън предупреди за същото.В The Dark Knight Rises Нолан показа граждански войни и атомни бомби.Случайност?
Никой няма зъб на никого, просто Нолън не прави толкова добри филми, колкото масово се смята. Победителят Иняриту е на съвсем друго ниво примерно. Бих се съгласил обаче, че Интерстелар бе доста по-добър от наградени като Теорията на всичко и Игра на кодове.
академията явно има зъб на Нолан, няма друго логично обяснение за начина, по който игнорираха Интерстелар - всеки който поне малко разбира от кино и е чел за методиките на Нолан знае защо този филм е много по-значим и важен от хипстър помии като Гранд Будапещ Хотел
Интерстелар беше филм на годината!Един от най-добрите научно-фантастични филми за всички времена.
Определено Интерстелар заслужаваше повече, а Бърдмен като, че ли покрай театралната идея намаза филията, аз очаквах нещо марвелско, като си го пуснах преди време, също така беше изключитено незавършен, типично оставен с отворен край за втора част...
Да,изключително слаби Оскари ,а за капак най - голямата глупост беше,че не номинираха Джейк Джиленхол за Лешояда. Двата най - *** филма взеха най - много отличия..Гранд Хотел Будапеща е изключително плосък и изкуствен филм,не знам ,защо толкова го величаят.
Съгласна съм. Уди Алън си е голям и без да му връчват Оскари. Не знам дали трябва да е успокояващо за нас, че посредствеността шества навсякъде, но на мен ми се струва очевиден факт. Вече сериозно ми се губят критериите, по които се оценява дали нещо е качествено. Но явно трябва да се задоволява вкуса на масата, а той няма как да е особен добър. Тазгодишните Оскари бяха изключително слаби, а като прибавим и *** коментари по сутрешните блокове, става съвсем трагично.
Значи помията Гравитация получи сумати и оскари миналата година,а 10 пьти по-добрия Интерстелар само 1. Баси оценяването,баси чудото,за другите помии номинирани и спечелили даже няма да подхващам темата,много,много слаби тази година.
В събота вечер една телевизия се престраши да пусне "Изкуплението Шоушенк" ...Такива филми вече не се правят !Такива филми не се пускат !Те са забранени от Новия световен ред или най-малкото неудобни за него.Защо са неудобни ?Защото показват несъвършенството на Системата на така наречената "правова държава".Показват корупцията сред онези, които са призвани да пазят законите.Показва, че няма нищо по-силно от човешкият порив към СВОБОДАТА !Страхотен филм !И с хубав край ... :)
Ако соц. филмите ни не бяха добри според теб, сигурно сегашните "демократични" ти харесват ?! Никога сигурно няма да имаме такова кино, каквото имахме тогава. Щом и младите го гледат с удоволствие.
Да не говорим, че за пореден път Академията се направи на приятно разсеяна по отношение на Уди Алън. Дори и този негов последен филм - "Магия в полунощ", който е със средно качество спрямо личните стандарти на Уди, далеч надхвърля стойностите на номинираните. Но нали Уди Алън не е политкоректен, безцеремонен е към Холивуд и за капак някакви *** постоянно го обвиняват в педофилия, та и затова се правят, че го няма. Ние пък знаем, че го има!
23, аз не съм отрекъл постиженията на Джон Неш, нито пък наличието на неговата болест. Аз твърдя, че филмът Красив ум е сведен до мелодрама, а начинът по който е изобразена болестта е крайно нереалистичен - дилетантски, с някакви смешни образни инвенции. Авторите на този филм дори не са се доближили до динамичното разбиране за болестта.
Изобщо не може да се прави сравнение с "Красив ум", най-малкото защото "Красив ум" е за действителен човек. Не знам дали му е "маниеризирана" болестта, но Джон Нш е нобелов лауерат за икономика и наистина е страдал от шизофрения. А най-култовите реплики във филма са наистина негови.
В Бърдмен основният персонаж не се разви в закономерна посока, а краят беше отвратително инфантилен - някаква алегория на лекотата, с която едва ли не трябва да надраснем битието. Тъпо! Иначе не може да се отрече, че монтажът е на висота и там личи добрия режисьорски подход.Любимият ми филм сред всички номинирани беше Фокскечър. Режисьорът и сценаристът определено знаят какво е параноидна налудност и как да я пресъздадат на екрана - не като героизиращата и силно маниеризирана болест в Красив ум
Много набгради бре...То като през комунизъма на Златния Орфей...Всички си тръгват с по няколко наградки...Дано ви се е изяснило, че разлики няма...само дето тогава можеше да се оплачеш и да има резултат, а сега - Бог високо, Цар далеко...Честито!
„Бърдмен” триумфира на Оскарите като най-добър филм