В администрацията им има сума народ, отдавна минал пенсионна възраст, който не се пенсионира, все роднини или връзкари с началниците. Години наред си клатят краката и продължават да получават заплати.
Един Бакалин Петко вчера предложи думата България да се пише ,след идването на Кери, с малка буква-бългрия. Прав е защото българия вече е толкова малка,че не заслужава главна буква Тя нява земеделие няма промишленост,няма автотранспорт,няма морски флот, няма села, гарете са изсечени от царя и ***......Прав си Петко-България вече в НЕТА ще е пишем с малка буква-българия.Това вече не е правописна грешка-значи може и в училищата и университетите.
Жaлко. Точно си помислих че московски ще нaпрaви нещо смислено и се откaзa. Кaкъв е смисълa дa се субсидирa бдж не знaм. Кaто в него полвинaтa пътници не си плaщaт билетите. Aз товa недорaзумение нa трaнспортa не го ползвaм и не искaм от мойте дaнъци дa се дaвaт грешни пaри. Зaщото рaзбирaш ли до село керемитково дa имa влaл през 1 чaс. Дори някои aвтобуси от софийският хрaдски трaнспорт сa нa по рядко. Товa си е живорaзхи ение нa ресурси. A тия дето ревaт зa влaкa. Дa вземaт дa плa aт реaлнa се
Буда и компания могат по 1 в мерцедес а ние по 10 в едно въгонче не може.За да потегли влак от гара кворум ли искате?
а какви заплати вземат в администрацията? Защо е необходима толкова голяма? Ето БЖК имат няколко човека и работата върви- не хранят толкова хора. Само вижте колоко хора са назначени последните години в ***.
Синдикатските мижитурки са доволни, нали и за тяx ще има по нещо. Ама, че вече прекалиxа с това наливане на милиони в кацата няма значение. Жепейските xитреци пак се уредиxа.
Браво на правителството и на транспортната комисия! А който има пари да си кара колата и да не ни се меси в нашата железница!
Какви реформи, какви 5 лева? Честито на всички работещи българи, които субсидираха с между 15 и 20 лв. БДЖ през данъците си (40 млн. лв / 2-2.5 млн. души), за да може мегакочината да продължи да съществува докато не се открадне и последния болт!
Синдикатите обещават ли да не точат дизела от локомотивите, защото БДЖ е на това дереже и от постоянното източване на дизела. Нали ги хванах и май никой не плати сметката.
Синдикатите са доволни, че ще има повече пари за БДЖ