12

Анонимен

преди 9 години

В администрацията им има сума народ, отдавна минал пенсионна възраст, който не се пенсионира, все роднини или връзкари с началниците. Години наред си клатят краката и продължават да получават заплати.

11

КОЛЕГА

преди 9 години

Един Бакалин Петко вчера предложи думата България да се пише ,след идването на Кери, с малка буква-бългрия. Прав е защото българия вече е толкова малка,че не заслужава главна буква Тя нява земеделие няма промишленост,няма автотранспорт,няма морски флот, няма села, гарете са изсечени от царя и ***......Прав си Петко-България вече в НЕТА ще е пишем с малка буква-българия.Това вече не е правописна грешка-значи може и в училищата и университетите.

10

фен

преди 9 години

Жaлко. Точно си помислих че московски ще нaпрaви нещо смислено и се откaзa. Кaкъв е смисълa дa се субсидирa бдж не знaм. Кaто в него полвинaтa пътници не си плaщaт билетите. Aз товa недорaзумение нa трaнспортa не го ползвaм и не искaм от мойте дaнъци дa се дaвaт грешни пaри. Зaщото рaзбирaш ли до село керемитково дa имa влaл през 1 чaс. Дори някои aвтобуси от софийският хрaдски трaнспорт сa нa по рядко. Товa си е живорaзхи ение нa ресурси. A тия дето ревaт зa влaкa. Дa вземaт дa плa aт реaлнa се

9

БУДА

преди 9 години

Буда и компания могат по 1 в мерцедес а ние по 10 в едно въгонче не може.За да потегли влак от гара кворум ли искате?

8

Мария

преди 9 години

а какви заплати вземат в администрацията? Защо е необходима толкова голяма? Ето БЖК имат няколко човека и работата върви- не хранят толкова хора. Само вижте колоко хора са назначени последните години в ***.

7

Анонимен

преди 9 години

В тази система се краде отдолу до горе и като гледам ще продължава. Народа нали плаша

6

Анонимен

преди 9 години

Синдикатските мижитурки са доволни, нали и за тяx ще има по нещо. Ама, че вече прекалиxа с това наливане на милиони в кацата няма значение. Жепейските xитреци пак се уредиxа.

5

Димов

преди 9 години

Браво на правителството и на транспортната комисия! А който има пари да си кара колата и да не ни се меси в нашата железница!

4

Stealth

преди 9 години

Какви реформи, какви 5 лева? Честито на всички работещи българи, които субсидираха с между 15 и 20 лв. БДЖ през данъците си (40 млн. лв / 2-2.5 млн. души), за да може мегакочината да продължи да съществува докато не се открадне и последния болт!

3

Иван

преди 9 години

Браво!Нека да има БДЖ.

2

Още

преди 9 години

ли има какво да се краде от вечното място? Хм. А това на снимката за локомотив ли се брои?

1

ИСТ

преди 9 години

Синдикатите обещават ли да не точат дизела от локомотивите, защото БДЖ е на това дереже и от постоянното източване на дизела. Нали ги хванах и май никой не плати сметката.