От любимец 12+1' Когато спрат влаковете ще има 1300 жепейци безработни + 300 000 българи ощетени' .съкращението не е решаващ фактор. Трябва стратегия и "мозък",
Османската империя е строила железници Стамболов най-много е построил Цар Борис е строил комунистите строяха .....демократите 25 години унищожават железниците!!!
По лека лека, ще закрият държавата, натам отиват нещата.Сумати студенти ползват влакове с намалена карта зя пътуване, сумати служители ще бъдат уволнение, съответно техните семейства без препитание.Но за какво са им влакове те си имат джипове, боли ги онази работа за бедния човечец.
ВДИГАЙ ЦЕНИТЕ НА БИЛЕТИТЕ , МОСКОВСКИ!!НЕМА БЕЗПЛАТНО ПЪТУВАНЕ...СТИГА СОЦИАЛНИ МУФТИ И ДАЛАВЕРИ!ПО ЦЕЛ СВЕТ --СИРЕНЕТО И ВЛАКА ---СТРУВАТ ПАРИ!КОЙТО ИСКА ЕВТИНО И БЕЗ ПАРИ ...ДА СИ СТОИ У ДОМА!
До Анонимен 18,Последният път, когато посетих Шуменската гара - мръсно и студено, но най-силно ме впечатли тунела-подлез, с неговите арт-графики и рисунки - направо имах усещането за Лувър. Затова си мисля, че има какво да се снима ...
До Петров,Или си жепеец или не си се качвал у влак ...Препоръчвам ти веднъж поне да ползваш WC-то във вагона на пътническия влак, по която дестинация си решиш в България, за да видиш чистото, уюта, топлата вода, сапунчето, тоалетната хартия, хигиената ... и дишай дълбоко! Пък, ако ти се насълзят, случайно, очиеи - това ще е от щастието, което си изживял вътре ...
Тозе влак, дето сте го сложили на снимката от 1970 година и освен за скрап едва ли става за друго!Заради това докато се возят пътниците във влака се кръстят и страховито шепнат: "БДЖ, БДЖ - Бъди Доволен, че си Жив!".Но вече със сигурност може да кажем, че дядо Йоцо е гледал същия влак в дефилето ...
А бе как ще спирате влаковете бе еййй!!!Туй да не вие мандра???Как ще пътуват хората,особенно от провинцията????Подозирам за далавера тука-да се фалира БДЖ и после да се продава на евтини парчета на свои хора.
*** нямат край.В държава която всичко затрива а не се надгражда няма бъдеще.Ще ви кажа че преди години от един малък град до селото на баба ми имаше автобус на всеки час и в двете посоки ,сега има един сутрин и един следобед .Първо закриха автобусните линии после дойде ред на малките железопътни гари от които са останали камъните само .Сега дойде ред и на по-големите пътнически влакове после на по-бързите и после на експресите . И така хора купете си самолет Бойко да е доволен и ухилен
Тая електричка на снимката е произведена 1971 г. не знам какво има да коментиреме повече за състоянието на бдж.
вече 25 години се МЪЧАТ и още не са успели ВСИЧКО ДА РАЗРУШАТ. Ех, НАРОДНАТА ВЛАСТ СТРОЕШЕ за ХОРАТА, а МЕЖДУНАРОДНАТА РУШИ за ГЛОБАЛНИТЕ МОНОПОЛИ
Да не се спират влакове без стратегия за БДЖ