Дано на Виваком не им хрумне и те да правят промени в името,глобул станаха Теленор ама само почнаха да въртят нови номера.То старите не са ги забравили така че сега дрането е двоино.М-тел и те не са цвете.Засега май Виваком са най малкото зло.
Айде още няколко милиона за лого, надписи, брошури, дизайн на всички офиси и прочее фирмени неща и т.н. и т.п..... И къде е тука съкращаването на разходите ??? !!!
Мишоци, направете го както в Англия даваш 60-100 лв и говориш пишеш и ползваш интернет колко искаш + последен модел телефон какъвто искаш. Ама не трябва да смучете народа.
откакто ме излъгаха с 300лв през 2009г си намерих ново хоби - стрелям с въздушна пушка по клетъчни антени
От 12 години ползвам услугите на М-тел, чрез прима карта която, зареждам по такъв начин, че да имам редовно 20-23 лв. в нея. В началото на декември имах 26 лева в наличност. Получих съобщение, че мога безплатно да участвам в томбола и, че ще ми пратят въпрос. Още с първият въпрос разбрах, че е телефонна измама и писменно до М-телотказах да участвам. Продъжавам да получавам съобщения които не отварям, но ми източват сметката която е вече на 0. Мошенници, вече напуснах мафиотската ви организация.
Цялата "новина" се свежда до ей-това изречение:"Освен това America Movil възнамерява да ограничи разходите в телекома."
Предлагам да се прекръстят вече и официално на Ментел. После да преименуват и абонаментите на менте икономичен, менте бизнес, менте фамилия план.
Това с dns-ите още ли го има? Колко им звънях и се карахме за това с тях. Най-накрая не знам какво направиха, в някакъв списък май ме сложиха и проблемите (с dns) уж спряха...дa видим до кога. А във форума жив човек няма. При Мегалан съпорта беше много добре, сега не знам дали въобще има някакъв.
До АнонименТ'ва е заради кризата като станат големи и съкращават персонал, и започват да си мислят, че са вечни, но ... надолу, надолу, надолу ...
Накъде още ще свиват разходите в Ментел... Във форума им не работят в почивните дни, нямат техници, нямат кадърни администратори (от над година има проблем с днс-ите и няма кой да го оправи). Проблемите в лан-а се оправят след няколко дни, телевизията е полуработеща, на телефона за съпорт се слуша само музика, защото я има 1-2 оператори, я не... В магазините не знаят какво предлагат, като услуги. Самият съпорт не може да отговори на елементарни въпроси и лъже при проблеми.. Накъде още икономии?
Ще сменят името, циркаджийските номера ще са старите. Много се изложиха ментел през последните години. Аз съм си дал дума, че никога повече няма да ползвам техните услуги.
През 2015 г. Мобилтел може евентуално да смени името си