16

Анонимен

преди 9 години

какво ли щеше да стане ако в тоя момента там беше паднал и самолет.

15

До Берлин

преди 9 години

Какъв ватман бе?

14

ETNA

преди 9 години

Хубаво, че няма жертви. Браво на персонала за бързата и ефективна реакция :)

13

Берлин

преди 9 години

Ударили са се, защото ватмана е бил пиян като руснак и почти толкова умен. :)))

12

Анонимен

преди 9 години

До НИКОГА ВЕЧЕ ГЕРБ !Окрадоха всичко ! Разпродадоха на безценица всичко !Не остана нищо вече за крадене и разпродаване.ами така правят *** по цял свят.

11

СЕЛЯНДУР

преди 9 години

ПОНЕ ЧЕ СЕ ЗАПОЗНАЯТ С КРАСОТАТА НА РИЛА ПЛАНИНА

10

хъм

преди 9 години

А бе дали не се правят тия неща само и само, за да приватизират БДЖ м ?

9

Мария

преди 9 години

До "Работник в БДЖ"Там не работят пияници!!! И влаковете в 80% от случаите се карат от хора с висше образование. Съпругът ми е машинист от 28 години, дори у дома избягва да консумира алкохол, защото не се знае, кога ще го извикат извънредно. Много е долно да обвинявате хора, които работят в риск ежедневно, защото машините са адски стари и опасни.

8

Анонимен

преди 9 години

Да, лошия влак е излязъл от релсите и е подгонил кротко минаващото си камионче...

7

Анонимен

преди 9 години

Целта на ГЕРБ е да ликвидира БДЖ, за да може да печелят техните хора, които държата междуградските автобусни линии и бензиностанциите. Толкова е просто. Затова са тези неспирни атаки към БДЖ и умишленото му водене към фалит.

6

Анонимен

преди 9 години

Нищо, което се случва в тази "държава" не може да ме изненада! Но, кой знае...

5

Анонимен

преди 9 години

Подменят релси и ремонтират трасета със държавни пари и когато приключи всичко ще приватизират бдж,за това са тези инциденти палежи,катастрофи,искат пак да изкарат държавата лош стопанин,и пак ще окрадът българския народ под формата на приватизация

4

Анонимен

преди 9 години

Бе то ц.лата държава изгоря вие за един влак се кахърите!

3

Анонимен

преди 9 години

Нaй ужaсния трaнспорт в БГ е БДЖ.

2

Вакарелски спирач

преди 9 години

ГЕРБ трябва да оправдае инвестициите в асфалт по сикаджийски, както не веднъж се е случвало.

1

работник в БДЖ

преди 9 години

БДЖ си е комунистическо предприятие . Там работят 80 % пияници и неграмотници , които денонощно крадат . Това е наследството на бай Тошо .