28

Анонимен

преди 9 години

Ами пускайте го, че да може да се изнасяме по-бързо към летището и от там с еднопосочен билет за бяла държава. айде адиос ***

27

До 21

преди 9 години

Не е вярно, че има европейско изискване да има метро, само ако населението му е над 1 милион.Можеш да пообиколиш Европа и да се увериш в това - в Порто, Португалия - има метро, а също и в столицата на Португалия - Лисабон - също има метро. На канарските острови - също има метро, а Гран Канария не е един милион, и т.н....

26

Анонимен

преди 9 години

PREKRASNA NOVINA ! SAMO DANO DA NE I MINE CHERNA KOTKA PATIA I DA OSTANE ZA SLEDVASHTATA PETILETKA.

25

Анонимен

преди 9 години

Dano da sluchime i na ministar predsedatel koito da se uchi ot naprednalite strani a ne ot arabite

24

Анонимен

преди 9 години

Dai boje i v drugite gradove kmetica kato Dancheto.

23

партиен член

преди 9 години

Като нямаше метро, защо няма?Сега го правят, защо го правят.?През моя квартал метро няма но, това не ми дава право да плюя.Трафика е по малък и се усеща.Дано след метрото започнат и велоалеите.Не ми пука кой строи и дали пипа от парите.Едни строят и пипат други само пипат.А и метрото не е задължително никой не го качват на сила.

22

Терзиев

преди 9 години

А защо.няма пари за магистрала Хемус и Черно море???

21

до 22

преди 9 години

Бенковски си нямам и представа къде е. Вярно е, че всеки иска в неговия квартал(аз съм в Младост сега), но югозападната част има голяма нужда от обществен транспорт. Доколкото знам там е много зле положението и третия метродиаметър трябва да оправи малко нещата. Иначе в час пик от Младост не е тъпланица-отидете в Рим и Париж да видите какво е, а там пероните са още по-малки...

20

Анонимен

преди 9 години

още една глупост не е предвидено метро за Бенковски, нито за Киноцентъра. Въбще тази част на София, явно я считат за по-изостанала.

19

Анонимен

преди 9 години

до 15, 17 - има европейско изискване - Метро се прави само за град който е 1 Милион души или над тази цифра, за да е рентбално.В България няма друг град освен София, който да отговаря на условието. Най-близко са Варна и Пловдив с около 300 000 души и Велико търново - някъде около 230 000.

18

Анонимен

преди 9 години

Не знам какви селяни се занимават с метрото, но тази глупост да няма метра за студентите е супер. От Г.М.Димитров отива към Мусагеница вместо да обхване институтите, които са един след друг, технически, лесотехнически, икономически и от там да продължи към студентски град. Тези хора виждали ли са какво става в рейс 280, както и безумието да няма навес за чакащите автобус на Г.М.Димитров. За тях по-важен е бизнес-центъра, а не студентите. Прости и алчни управници без грам мозък.

17

до 18

преди 9 години

Масово е.

16

Анонимен

преди 9 години

е да ,само в София ли ще се копае за метро и европарите само за там ли ще ги влагате.

15

Пак недоразбрал

преди 9 години

Чей са-а; нали закривахме повсеместно?!?

14

Анонимен

преди 9 години

Чудя се защо се говори за метро само в София, примерно Пловдив, Варна защо не, нали се ползват Европейски пари. Защо не кандидатстват и те? Да удобно е метрото, но да не очакват чудеса, че хората ще си оставят колите. Работещите бедни -да, но онези с лъскавите коли няма да го направят.

13

Анонимен

преди 9 години

жалко аз се надявах да отскоча до коледния базар във Виена петък след работа и после от летището направо на метро и у дома в панелката ми в Надежда

12

ЙФ

преди 9 години

Така е бай Иване, ама ако не строят няма да могат да гепят . Още повече, че се знае кои фирми и с кой са свързани го строят. То това е идеята , а не филантропия

11

северозападнал

преди 9 години

ЧОВЕКО Ви е направил метро на слънце

10

Анонимен

преди 9 години

Само метрото на Станишев, Сидеров и Местан не е претъпкано и пероните са широки в него просто защото такова метро няма.

9

Анонимен

преди 9 години

В другите градове на страната липсва даже обикновен градски тарнспорт или фалира. БДЖ също е пред фалит.