Пак са започнали с *** тунели!Кога се изгражда скъпоструващ тунел ? Когато трябва да се пресече голям скалист хълм или когато се изисква защита от срутвания, свлачища и лавини.Тези пари за това недоразумение на снимката са хвърлени на вятъра.И аз да съм в Брюксел, и аз ще спра фондовете!Тази плюнка пръст за 1 седмица я няма с 2 багера...Отделно, че тези *** тунели всичките дадоха фера на а-ла "Люлин".Строените при бай Тошо истински тунели на Хемус не са мръднали!
Аз не мога да си представя половин милиард евро, а те си ги приказват все едно белот играят. *** магистралата 240 км за 1 млрд лв
ами какво пречи да се усвояват еврофондове бе *** под мен...асфалт не ям....яж ми....ти Груйо ако трябва да стриш завод, като инвестиция, първото което е важно е инфраструктурата.......
До Анонимен 4Тировете минават и заминават, те не са инвестиция. Инвестиция е да построиш завод, да дадеш работа на хората и да внасяш данъци в държавата. Предвид каква икономика имаме в момента наследената от Тошово време инфраструктура е напълно достатъчна, щом и тогава е стигала за вътрешните превози при в пъти по-големи производства. Ако имахме икономика щеше да има работа и за БДЖ, което скоро ще фалира. Сега се полага асфалт само за да се краде.
Кой каквото иска да приказва, една държава няма ли пътища, никакви инвестиции не може да очаква. Пътищата са най-елементарната инфраструктура на една държава. Един тир, който пренася продукти, нали трябва да има по какво да се движи. България е една плюмка като територия, а минават векове, докато си построи улици.
Лотове, лотове, лотове....Пак почваме да се храним с асфалт. В смисъл ние духаме супата, а те взимат комисионите...
До АнонименКакто казваха парите никога не спят и клиентите са ни скъпи а комисионерите още по-скъпи!Асвалт и облепяне със стиропор това е бъдещето на бантустан!
Магистрала "Хемус" може да бъде довършена с дългосрочен заем