5

Български гражданин

преди 9 години

до 2-риТова няма нищо общо. Държавите от ЕС използвайки разработени за целта закони, насърчават закупуването на ел автомобили само заради европейската програма за околна среда, която отпуска тези средства. Тока си е ток и е най-скъпата енергия. Сметнете си сами колко ток гълта примерно един 70 киловатов ел двигател, и после добавете това че при зареждане на батерии има и загуба на енергия. А и като се застуди малко като пуснеш отоплението в ел.колата става съвсем весела картинката.

4

Miro

преди 9 години

1 и 4 Пълни *** ..четете малко бе хора. 1- Електрическата кола има 95%КПД + цената на батерияте е 20-30 000$ - което се изплаща като смениш 1 дюзи, турбина, съединител и 5 пъти масло. И ако 3лв Пловдив-София можеш да го сравниш с 35 които плащам сега значи не си толкова ***. 4 - Даймлер подпомогнал Тесла с няколко процента и вече те са ги направили. Нищо общо нямат в технологично отношение и всички останали са 10 години назад -смятай Nokia 3310 срещу iPhone 6. Другите лапат мухите

3

do 3

преди 9 години

Нали знаеш, кой е подкрепил финансово Тесла, че изобщо да съществуват на пазара днешно време. ДАЙМЛЕР!!! Точно Мерцедеса, който не искаш да купиш. Технологиите на Тесла са разработени в кооперация с Даймлер И БМВ. Същите тези технологии ги има и в немските концерни и на тяхна база създаде и БМВ i8-ата. Така че изобщо не подценявай

2

Анонимен

преди 9 години

в близките години тесла ще доминира тесла е хубава кола лично ако имах едни излишни 80-100 хил. евро бих си я взел пред мерцедес,ауди,бмв и порше

1

Български гражданин

преди 9 години

Ако при колите електричеството беше по-евтина алтернатива на бензина, то нямаше билета за тролея да струва колкото този на автобуса. Още повече че тролея няма и литиево йонни акумолатори а е директно закачен за тока. Хората се топлят на газ и нафта не на ток. Цялата работа при електрическите автомобили е потребителя да не вижда колко плаща за ток за колата си и си мисли че високата сметка е от хладилника и телевизора.