2

Анонимен

преди 9 години

Според него увеличаващите се сервизни акции се дължат на факта, че "клиентите искат от автомобилите много повече от преди". Така е според него, а според мен истината е съвсем друга. Аз като потенциален клиент не съм искал и не искам автомобилите за приличат на летящи чинии, претъпкани с електроника. Тези "нововъведения" лишават шофьора от истинското удоволствие, което трябва да изпитва при шофирането. Това се прави от алчността на фирмите за все по-големи печалби и манията да блеснат на пазара.

1

Анонимен

преди 9 години

Проблемът е, че прекалено сгъстиха цикъла - всяка година, нов модел. Така не остава време за изпитване на всяко едно нововъведение. Резултатът не закъснява - изтегляне на хиляди автомобили за ремонт/подмяна. Или както казваме ние "Бързата работа, срам за майстора"