В НОРМАЛНИТЕ ДЪРЖАВИ по населените места колите движат с 30 най много 40 а в този град не се научиха . От дясно велосипедистите които приемат закона на шофъорите , лесно лесно и достъпно но за интелигентни и образовани , търпеливи хора. Толкова ли няма кой да ви направи линия 1.60 широка само за велосипедисти , по дължина на двете платна във вътрешната магистрала на града и да я оцвети в червено. Така хем ще спестите от белети 1 лев и хем здраве имате
Пернишките колоездачи - най-коравите колоездачи на света, от тях и от винкела по-кораво нема!
Много сте ми интересни, като започнете да се оплаквате за включените светлини. Ако карахте трошките си, както карат в нормалните държави, можехте да ми давате сравнения, ама вие карате като ***. Щом карате като ***, ще имате и правила за движение по пътищата, като за ***. И ще имате и повдигнати пешеходни пътеки на всеки 50 метра, пак защото карате като ***. Щом се държите като животни, ще ви дерат като животни с *** глоби за щяло и нещало. Така докато измрете 'сички про-шофери.
Егати, колоездача оцелял, на АТВ-то загинал...Следващото очаквам - катастрофа между тир и велосипедист, завърши със смъртен случай за тираджията, велосипедиста е с леки, контузни рани!
Фаровете спасили един, а примерно погубили 10 човешки живота, но за флабер е достатъчно, ч еима един спасен.На мен лично включените фарове през деня ми действат зле - някак си ми се губи на какво разстояние са колите и с каква скорост се движат, докато ако са без включени фарове през деня, нямам проблеми.
Лошо няма да спасиш. Въпросът е колко други съкращаваш. Реално погледнато от катастрофи в в България умират около 1000. От рак на белия дроб много повече. И ако искаме да сме точни проблемите с дишането водят до много други проблеми .
Против запалените фарове на превозните средства са само селяците, на чиито автомобил или работи един фар, или не работят както трябва.А относно АТВ-тата, трябва да се регламентира къде могат да се карат. Не са нито за горите, нито за населени места.
Единственият смислен отговор от 14, мерси :)До 7 - от ирония не разбираш ли ?И последно - не съм убеден, че е някаква трагедия да се пускат фаровете, във всяка новина има по един, който пише "ПУСНАЛ ЛИ СИ Е ФАРОВЕТЕ 11!!11!". На мен не ми пречи да са пуснати. Факт е, че в 99% от времето е все тая, но в останалия един процент, в който слънцето ти свети в очите или някой с голф ти изскача фаровете БИХА МОГЛИ да помогнат. Не е ли достатъчно ако пуснатите фарове са спасили дори само ЕДИН живот?
До Анонимен 14: Прав си. Като изключим още 19 европейски държави освен нас, никъде в Европа няма "такава простотия" да се кара с включени фарове. Дори можеш да се поровиш в нета и да видиш реални снимки на кола с и без фарове през деня и да откриеш разликите. В сайта на СБА има такива.
До онбашиятаправиш се на умен, но не можеш да разбереш какво съм написал ... няма да споря с теб :)
До flamerне съм 1, но ще ти отговоря. Негативното отношение на много хора срещу дневните светлини е поради глупостта му. Никъде в ЕС го няма, но тук съществува, защото ... сигурно някой е много загрижен за сигурността на пътуващите и за това се крие само по шубраците.
Кире, нещосе заяждаш, ама не разбирам какъв ти е проблема. Фаровете трябва да светят! А има толкова по-важни неща за оправяне не ти ли прави впечатление?
До flamer.До flamer"качва с ПОНЕ литър разхода" -- Качва според какво. За да сравняваш нещо трябва да имаш референтна рамка иначе нямам как да правиш сравнение,Освен това ако нямаш конкретна информация за автомобила на човека е изказването ти е просто "налучкване"
До flamer."всички нови автомобили имат LED дневни светлини" ---> ГрешкаНе всички нови автомобили имат "LED дневни светлини".
До flamer.Изказване на неинформирани презумции за даден човек е признак на лошо възпитание.Не можеш да знаеш как човека си подъжа колата(колко често му горят крушките или какъв му е разхода на гориво).P
ТОВА Е ЯСЕН ПРИМЕР КАКВО ЩЕ СТАНЕ АКО АНТИХРИСТИТЕ ОТ АБВ ДОЙДАТ НА ВЛАСТ!!!ЩЕ МАЧКАТ НАРОДА КАКТО ИМ СКИМНЕ!!!!
Водач на АТВ загина след сблъсък с колоездач