докато всички се правят на разбирачи и терикати така ще става .Неможе труда на един техник да е трипати по ефтин от труда на една ЧИСТАЧКА.Масовата такса на един асансьор е 40 лева и100 лева за чистачката.
Трябва да има строителна полиция - така е в нормалните държави в Европа. Ако някой не си изпълнява задълженията - има начини. ОБАЧЕ - "нашите" политици трябва да започнат да мислят за хората, които са ги избрали, не само за корекции в законите, които да докарат пари на двама-трима техни приятели.ПРЕДЛАГАМ - правителството да направи на своята страница ФОРУМ, където всеки може да пише и където на определено време да се дава отговор от министрите и техните подчинени. Видно е, че не са най-умните
Нямаме нормален живот и ставаме все по-престъпно небрежни към всичко.На кого е работа да прави техническата поддръжка? На леля Станка от седмия етаж ли? Като някой си слага подписа, трябва да знае, че си слага и главата в торбата, ако е проспал нещо.Като падне самолет или асансьор, ползвателите не са виновни. Като не искат да платят цената за обслужване - спират да ползват асансьора. Просто и ясно. Относно начинът на събиране на сумите - с тефтера, вечер, като преди 200 години.
Всеки ден все повече разбирам как всичко в България е приключило, само дето повечето българи не са го осъзнали.1.Техническата поддръжка на каквото и да е - формално, на хартия, само се вземат едни пари.2. Трудова медицина - същото3. Здравеопазване - няма4. Образование - срещу много пари с частни уроци.5. Улици, тротоари, паркирани коли, нагли шофьорчета с маймунско излъчване.6. Никакво доверие в политици, банки, правосъдие....Трагично е, драги зрители, трагично е!
Веднъж се изпиках в 1 асансьор и след малко се качи някакъв човек ,аз разбира се офейках с *** газ. Пиша тук за да ми олекне на съвестта.
Като чета коментарите и направо нямам никаква надежда.Държавата -виновна,асансьорните фирми -виновни...ок!!!Но къде е личната вина???От дни асансьора се тресе и т.н. и никой от входа не го интересува.От личен опит знам ,че мноого трудно ,да не кажа невъзможно ,се събират пари за части и ремонт на подобно съоръжение.И това е отговорност на ЖИВУЩИТЕ във блока.Всеки гледа да се измъкне и никой не го интересува...Според мен всички ,които живеят в този блок ,имат вина и тогава останалите институци
Това е то,...България плаче и се нуждае от ремонт,, и голямо за съжаление,всичко това ,което се случва на българите е само и поради една причина -властимащите престъпни червени *** ,наричащи се с различни имена,които освен да крадат и лъжат не могат нищо друго,....съболезнования за роднините ,а и най вече за жената.България ,събуди се и се бори за по хубав живот, защото никой и никога няма да ти даде по различен от сегашния (робски и безгласен )...
ПРИ 12.000 АСАНСЬОРА, ВСЕКИ МЕСЕЦ КАКТО Е ПО ЗАКОН ТРЯБВА ДА ПРОВЕРИ ЗА ДЕН 400 УСТРОЙСТВА!!! ПРИ 8 ЧАСОВ РАБОТЕН ДЕН СА 50 НА ДЕН!!! ИЛИ 6 НА ЧАС!!! ТОВА Е БЕЗ ВРЕМЕТО З ,А ПРЕВОЗ НА ХОРАТА! КОЛКО ТЕХНИКА ИМА НА ЩАТ???!!! ИСТИНАТА Е, ЧЕ ИЗОБЩО НЕ ПРАВЯТ ПРОВЕРКИ ВСЕКИ МЕСЕЦ, А НА 6 МЕСЕЦА И ТО ПРИ ВЪЗМОЖНОСТ!!!! КАЗВАМ ГО НАПЪЛНО ОТГОВОРНО ЗАЩОТО НАБЛЮДАВАМ 2 ПОДОБНИ ФИРМИ ОТ БЛИЗО!!! ТРЯБВА ДА СЕ СЛОЖИ ЛИМИТ НА БРОЯ НА ОБСЛУЖВАНИТЕ ОБЕКТИ НА ДАДЕНА ФИРМА!!!! И ДА СЕ СЛЕДЯТ ОТ БЛИЗО ДЕЙСТВИЯТА!
Цанков обясни, че инцидентът, при който жена почина вследствие на падане на асансьор от 9-ия етаж, е най-тежкият случай, който има в последните години. Многократно сме алармирали за проблемите в сектора, които имаме, искали сме промяна в нормативната база, не беше обърнато внимание на решенията ни досега. Дано сега се обърне внимание, призова Цанков.Става ясно, че надзорната фирма на падналия асансьор прави технически надзор на общо 12 000 асансьора. Фирмата има съставени 11 страници протокол за нередности, през последните месеци, има 15 акта за нарушения, сред, които липса на персонал.
Всеки месец плащаме на фирма т. н. "абонамент", но фактически никой не профилактира асансьора, така ,че на който се случи , не дай боже.
Това, което уби тази жена убива ежегодно хора не само по асансьорите, но и по пътищата, по фабриките, по мините, по строежите, нарича се липса на контрол и пълно безхаберие по отношение безопасноста на гражданите от страна на държавата.Държавата просто отказва да контролира онези, които взимат пари за технически прегледи.Всичко е фиктивно, по улиците е пълно с коли убийци и дори след като инсталираха камери в сервизите за ГТП наглите твари просто симулират работа пред тях.Всичко е просто фиктивн
До Анонимен 88Ами знаеш ли, аз живея в центъра и нашия асансьор - марка Шиндлер е на почти 60 години.Според всички действащи наредби, трябваше да е спрян още преди 25 години. Сигурен съм обаче, че той е по-безопасен и ще надживее едно 80% от действащите асансьори в София в момента.
До Началника"Двама полицаЙ" очевидно коментара е от неграмотен ром с ВИШУ,който не знае кога се използва "и" и "Й"...
От години в България е въведена европейската директива за асансьорите. Извършва се оценка на съответствието на тези съоръжения за безопасност. Проблем е, че не са предприети никакви действия да се сменят асансьорите, които са на повече от 35-40 год. в по-голямата част на София.
Така е, защото през 2009-2010 масово изгониха професионалистите и набутаха недоучили се герберчета на възлови позиции!
Фиктивни прегледи "по документи"... 90% от нещата в държавата се правят по този принцип, било то технически прегледи на МПС-та или реалните оценки на "студентите" във "висшите" училища. Всъщност България е една фиктивна държава където всичко е наред "по документи". По документи безработица намалява, етническо напрежение няма, държавата се развива, качествено строят, гръбанкът на престъпността е счупена... бе все всичко е наред по документи докато не излизате от вратата сутрин.
какво правят и др.хора- използват стари асансьори за товарни,слагат вътре мебеликато им кажеш се сърдяттака стават белите
Жалко за жената...Лека й пръст! Нашият асансьор е от ония български модели със стотинките, като кутийка е, с дърпаща се решетка. Няма части за поддъжка и преправят някакви. Определено е опасен. Срам ме е, че се возя с него, но ме мързи до 7 етаж. Инцидентът не накара да се замисля...
Трябва моментално да се спират всички асансьори които са над 10 години. Ако има жилищни сгради, които употребяват по стари, то живущите в тях трябва да бъдат санкционирани.
не разбрахте ли от 25 г.така се работи в българияняма контрол само лапане и крадене----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Председателят на агенцията Стефан Цанков обясни, че заради либералното законодателство у нас са регистрирани 300 надзорни фирми за технически контрол на подемните съоръжения. В Германия например тези фирми са само две, посочи Цанков- ето този цитат казва всичко
Жена загина при падане на асансьор в столичен блок