28

alkap

преди 9 години

аве секи селанин с кола на рабътъ в софията и чади 3000 кубика да избие комплекса

27

Анонимен

преди 9 години

Николай,сложих ти минус заради "викането в форумаЮ - главните букви.

26

Николай

преди 9 години

и само да добавя:АКО КОЛАТА ВИ ПУШИ СИЛНО НЕЗАВИСИМО ДИЗЕЛ/БЕНЗИН НЕ СЕ УЧУДВАЙТЕ, КОГАТО НЯКОЙ С ВСИЧКИ СИЛИ СЕ ОПИТВА ДА МИНЕ ПРЕД ВАС. ЗАД ВАС НЕ СЕ ДИША ОТ СМРАД И ОТРОВА!!! РЕМОНТИРАЙТЕ СИ КОЛИТЕ ИЛИ ГИ ИЗХВЪРЛЕТЕ!!!

25

Николай

преди 9 години

Статистиката за автомобилите на пропан-бутан и природен газ е крайно невярна. Алтернативните газови системи 90/100 се монтират след покупка и рвгистрация в КАТ, което означава, че не се водят като такива с алтернативно гориво. И ДА ДИЕЗЕЛИТЕ замръсяват значително повече от бензиновите автомобили ако говорим за 15 годишни такива. Няма ден в който да не срещна поне 5 дизела, зад които е не се диша и вижда. Дизеловите сажди са силно канцерогенни и а единствения начин да са по-екологични е FAP.

24

Чикън

преди 9 години

"Бензиновите двигатели, които ползват и газ са 153 998"Май са изпуснали една цифра тук...

23

Анонимен

преди 9 години

Правешкия уреден крадец ви продава всичко друго, но не и качествено дизелово гориво.

22

(НЕ)Знайко

преди 9 години

И аз съм изненадан, в 2 статии на днес.бг се цитират различни данни - "68% от колите у нас са на възраст над 15г" , където се казва следното -"Общият брой на регистрираните към тази дата автомобили в България е 3 769 117.." - тук изведнъж станаха 2 972 770???, и да продължим " Най-многобройни у нас са бензиновите автомобили - 1 825 730, докато представителите с дизелов агрегат са 1 376 375???" Цифрите тук може да ги видите сами.Поздрави!

21

Анонимен

преди 9 години

Най-зле ми е да карам зад някой дизел, особено камион или рейс а когато съм пешеходец и минават покрай мен такива или пресичам на кръстовище направо ме задушават. Но според мен основни9ят проблем е, че се карат много стари дизели. А в по малките населени места зимата особено в безветрено време с високо налягане димът от къщите се стеле като мъгла и не се разсейва а прането на простора мирише на опушено. Друг проблем е уличният прах, той е повсеместен и в огромни количества.

20

янки

преди 9 години

моита кола е дизелак има фап и катализатор които намаляват замърсяването и струват 3000лв .на баи иван дизелака си лечи от къде е минал 5мин след това и плаща 35лв данък, а аз 261лв.как смятате дали ще дам 3 бона за фап и катализатор като в България които замърсява плаща по малко.

19

партиен член

преди 9 години

Никъде в ЕС няма ограничение за години на колите.Но има ограничения за вредни емисии.В ЕС обаче има реален тех.преглед.Стандарта на живот е определящ, невярвам някой да не иска нова кола.Колко обаче могат да си позволът това.А и колкото и нова да е като се вдига прах след нея ефекта че е еко се губи.В ЕС като завали и караш, миеш колата в движение.Тук става обратно, цапаш я.

18

Анонимен

преди 9 години

Пише, че има само 81 електромобила? Ами те 20 са на Спиди, има няколко Тесла вече, но има и един куп други, които съм виждал. Не ми се вярва да са само 81. Ако им паднат още малко цените бих си взел.

17

Анонимен

преди 9 години

Изненадан съм! Бях с впечатление, че дизеловите преобладават, дори ако човек погледне в сайтовете за коли втора ръка и потърси конкретен модел автомобил ще види, че бензиновите са много по-малко спрямо дизеловите. А понеже съм на газ съм питал от любопитство по бензиностанции какъв е процента на бензиновите коли които карат на газ. Мнението на пълначите варира между 70-80% от бензинките карат на газ а тук цифрите сочат, че тези с газови уредби са под 10% от всички бензинови, което не се вързва.

16

Анонимен

преди 9 години

А колко % е замърсяването с азотни оксиди от Мариците?Колко % е от отоплението на частни домове с дърва и въглища?Към какво се стреми МОСВ като изнася тези данни?Иска всички да карат на метан и отоплението да е на метан и да има монопол ли?Какви мерки ще вземе МОСВ ако светкавица запали пожар и изгорят милиони хектари гори?Ами ако изригне вулкан как ще го санкционират,че замърсява?

15

голфаджията

преди 9 години

Елемаг, я покажи данни от които да се види, че бензин с директно впръскване е по-замърсяващ от бензин карбуратор и моноинжекцион.

14

Анонимен

преди 9 години

Още се търкалят дърти''Икаруси''от соца и други таратайки в градския транспорт.Те замърсяват най-много!

13

един

преди 9 години

Смях в залата.Дизеловите коли замърсявали най много.А някой от така заинтерисованите за екологията направили си труда и да проверят какви горива ни продават по бензиностанциите.качеството е в пъти по лошо от това което се продава зад Дунав мост и въобще зад границите ни.Не стига че е калпаво ами и по скъпо.

12

До 12

преди 9 години

Принципно съм съгласен с теб, ама при заплата 500 лева това няма как да стане. Всеки иска да кара нова кола, но малко могат да си я позволят. Реална мярка е да се засили контрола на ГТП и наистина замърсяващите много коли да бъдат спирани от движение, това важи и за камионите, и най-вече за автобусите от ГТ ;)

11

Елемаг

преди 9 години

Архангеле,от такива "умници" като тебе сме на този хал!!Но ти си някой младок,който повтаря фрази или тук там чул от някой нещо.Та да ти обясня:Точно новите коли с директно впръскване са по-вредни, от тези със карбуратора или моноинжекцията,ДОКАЗАНО!!Само ,че като не четеш а и нямаш достъп пряк до нещата как да стане?Не закачай "***" а се осведоми ,преди да драскаш простотии до небето!!!

10

АРХАНГЕЛ

преди 9 години

Пак чета глупости тук - в австрия как било, въглищата...и т.н. Истината е, че трябва да се ограничи вноса на стари коли до 3 или 5 год. Ние сме единствената страна в ес, където няма никакви ограничения и всичкия западен боклуйс..к идва тук. Затова и нашите тикви карат стари бмв, ауди и мерцедес, не защото са гъзари, а защото държавата ни такава. В Австрия карат дизел, ама евро 4 и 5, защото данъците за стари коли са големи, а тук...куче влачи рейс.....

9

Анонимен

преди 9 години

а защо не напишете нещо за качеството на нафтата