Моята 72-годишна майка бяха абонирали за спортни новини, без, разбира се да е пращала смс за това. Тъй като тя не си чете смс-ите, се усетих чак по средата на другия месец като видях сметката. Първо помислих, че е пратила случайно, без да разбере, заявката, но случаят се повтори след 2 месеца в мое присъствие и здравата се накарах на дежурния оператор.Спряха услугата, но после видях, че са удържали 60ст. за абониране, а такова изобщо няма!!!
До МениджърКрайно време е "Бизнеса" да спре да мародерства и да прави бизнес (и то както трябва - коректно), а не пладнешки обири!!!
Решението е просто-контролирайте възрастните си роднини да не ходят сами при операторите, а вие си четете подробно какво подписвате, ако ще да отнеме и половин час. Защото служителите може и да лъжат, но на хартията всичко е изложено черно на бяло.
Аз затова вече си плащам сметката по банков път, иначе всяко посещение в магазин на оператори (или не дай си боже Германос) е свързано със множество отчаяни опити на служителите да ме накарат да подпиша нещо "много изгодно". Офертата разбира се е налична само веднага, не искат и да чуят, че трябва да си помислиш хаха.
Операторите стават все по-нагли- онзи ден преподписвах договор за да взема телефон на лизинг и служителя почти насилствено се опита да ми пробута някакъв смотан интернет пакет уж безплатен, ама само за 30 дни. Внимателно прочетох какво пише, и ако до 30 дни не изпратиш смс да спреш услугата, започват да ти се начисляват по 5 лв месечно. Казах, че не го искам това, но приятелчето се оплака, че щяли да му пишат минус от заплатата... Е, взех го и го спрях със смс точно след 30 минути.
Аз съм към червения оператор и каквито и да са нахалници няма да се махна от тях. Всеки път като отида да си плащам сметката ми правят "лична оферта" за таблет или телефон, като ще получа отстъпка срещу "изтичащите" ми клубни точки.Правя се на заинтересован и питам дали имат 4-5 модела в наличност. Обстойно разглеждам телефоните, дори ми отварят нови кутии, преглеждам ако има и различните цветови версии. Питам ги това-онова за цените и им казвам, че ще си помисля. Винаги се хващат :)
Омръзна ми почти през 2 месеца да ми звънят на GSM-а с предложение за нов, "по-изгоден" договор. Прекъсвам ги още на втората минута.Но се питам - защо ми звънят? Ако искам да променя договора си, ще вляза в сайта им и ще се информирам.Мисля, че това тяхно нахалство също трябва да се преустанови.Имат си достатъчно офиси, сайтове и който го интересува, сам ще ги потърси.По тяхната логика може би трябва да ми звънят и за нови телевизори, печки, колбаси и т.н.Тъпо е.
Трябва нов закон. И мен се опита съответната служителка да ме набута. Закона трябва да допуска отказ от подписаният договор едностранно от клиента в рамките на 48 часа.
Тези трябва да бъдат приравнени на телефонните измамници.Няма нужда да се назовава име на оператор, всички го правят.
До Анонименбонуса не е 5стотинки,а при изпълнен план по 50лв за всеки нов договор дават някои от операторите ;)
Има практика в малките градове служителите при преподписване ако не отидете да преподпишете плана ви отмятат някакъв телефон.Парите за телефона ги внасят за да не узнаете за играта,спират ви хартиената фактура и после си продават телефона на друг клиент,като разликата си я прибират.Всичко това без да подозирате нищо
И в трите оператора само дето не те изнасилват да подпишеш нещо. Аз вече всеки път като правят така ще дигам скандали. А иначе най-брутално е в отдела за *** на клиенти на М-тел - Хенди. Там дори да искаш да подпишеш договор те ще ти напишат друг план за да получат 5 стотинки повече бонус, а това че ти ще плащаш 4 пъти по-голяма такса тях не ги бърка и после отказват да си коригират грешките. Не подписвайте нищо преди вие и още поне 1 приятел да е прегледал договора обстойно.
Лоша практика на всички медии е, че не назовават имената на телекомите. Ясно ни е,че всички са един дол дренки, но вие журналята бихте били полезни до една степен като казвате точно и ясно кой - какво е направил. Така самите те ще си позволяват по-малко волности. М-тел, Виваком, и Глобул - това са търговските имена на компаниите. Плзвайте ги!
Майка ми възрастна жена беше подведена от гадния от Ментел (в Добрич )да подпише по-неизгоден договор. Подарил и един *** на Самсунг, който и дете от първи клас няма да хареса. Е сега смятам скоро заради тази случка да си прехвърля семейството си на друг оператор. Знам я че другия ще е същия, но само така мога да си го върна на МенТЕЛ. И тъщата така бяха подвели преди две години. За тях възрастните са плячка.
КЗП забрани нелоялни практики срещу възрастни хора