До ля ляНе се притеснявайте! На запад хората имат и влакове, и магистрали, и ток имат! Инвестирайте 100 лева в билет, от там на Терминал 2 и готово! Не чакайте БСП да построи комунизма, няма да стане!
а можеше преди 10години да се наблегне изцяло на железопътния транспорт и да се заложи на евтини и бързи пътувания за българските граждани! без вредни емисиии без магистрали без бензин и газ само ток КОЙТО ИМАМЕ И МОЖЕМ ДА ПРОИЗВЕЖДАМЕ САМИ!!!
най-добрият вариант за бдж не е да се обяви във фалит, а е да затегне жестоко контгрола над приходите и разходите. като частна фирма, не е толкова трудно.
мамка му! не се свършиха бандитите-приватизатори в милата ни Родина!докато не стане и у нас като в Китай/за огромни щети на държ-а,за корупция от която се трупат огромни суми/-разстрел.лешоядите като Наанаканиев и измислени трансп. министри разбирачи ще си връткат далавери за сметка на всички нас.имало друга компания.ами разбира се-частна!и познай тогава колко ще е достъпен този вид транспорт за обикновения гражданин, дето един пирон не е откраднал през мръснишкия им преход!
Станишев обеща БДЖ няма да се продава, тя работи и печели вече втора година и си връща дълговете. Тея експерти, какво разбират прес лидера на ПЕС и БСП и бивш кандидат за Евро депутат.
Сигурно Турция им плаща да вземе Товарния транспорт.Това застрашава Националната сигурност на България !Няма държава по света , която да губи от Железопътните си превози и транспорт ! Лицемери , продадохте България !
Ще вземат от БДЖ 3,000 товарни вагона ?Печалбите идват от товарните превози !И същевременно да се обяви в несъстоятелност ?Кой ще ги вземе тези вагони без пари ?ТРАНСПОРТА на една държава е част от Националната й сигурност ! Българийо , кой те управлява !
да най-добре.И да го продадат за 1 лв на някой.Далаверка от всякаде.В които и град да погледнем БДЖ държи поне по един квартал земя.Същото като БТК продадоха го за 300 мил. и после само с 10% от акциите си върнаха 30% от парите, без да бройм подарения лиценз и за виваком.100 % съм сигурен че ДПС натиска за продажбата и БДЖ ще бъде купена от някоя турска фирма.Турция направиха преди няколко месеца железопътния тунел под босфора (за 7++ милиарда евро ако не се лъжа)
В цял свят се инвестира редовно и влаковете са по-удобни и бързи от автобусите (и по-скъпи) -- у нас не е съвсем така. И все пак тези приказки за "друга компания, която да поеме превозите" ми миришат на наши хора, които мислят да се напапкат като лешояди от трупа на БДЖ...
"Нов товарен жп превозвач може да застраши серизно бизнеса на държавната компанияБДЖ - Товарни превози.Компания, свързана с Хр.Ковачки,е поискала лиценз за извършване на жп превози на товари.Това става ясно от отговори на Министерството на транспорта на въпроси наТруд.Искането е подадено от компаниятаТБД -Товарни превози,а от бранша коментират,че то вече има нужните вагони и локомотиви.Справка в търговския регистър показва,че неин собственик е ТЕЦБобов дол.Отсрочка на 41 млн.лв.дългове?
Преди да се обяви в несъстоятелност требе ба се намери един ломски *** и да му се прехвърли кухата компания. Колко пъти да ви го показват ората.
Ананиев: Най-добрият вариант за БДЖ е да се обяви в несъстоятелност