Звуков сигнал и светофар да се махне народа е глух и слуп!!само бариера!!!Лошото е, че *** краде бариерите без значение дали са метални, алуминиеми, дървени или пластмасови!
"...Това е вагонът, който е смачкан до неузнаваемост от силния удар..."Аз единственото, което виждам да е смачкано до неузнаваемост е камиона?! Драги драскачо, би ли хвърлил едно око на снимките?
Сега да плати лечението на всички пострадали, обезщетения за преживени психически травми и ремонта на мотрисата. Ама как ще стане със заплата от 500-1000лв не знам.
Най-редовно си минават камионите на задействана звукова и светлинна сигнализация от прелеза. Скороста на влака там е 80км. а през прелеза минават тирове натоварени с колооси за Вагоно-ремонтния завод. Има охрана на входа на ВР завода на 20 метра от прелеза и въпреки че прелеза сигнализира за идването на влак охраната отваря и пуска камионите към прелеза.
язък за хората, а колкото до дезирото, сименс ще се радва да ни продаде ново като предното, на десеторна цена, пак като предното. да жиевеят *** ценности.
До Камен Камене, защо да го е... в Турция, Румъния, Сърбия, да не говорим за Италия, Германия, Белгия, Франция - никой не смее да не спре да прелез със задействан звуков и светлинен сигнал, дори и да няма бариери... Аз съм за разполагането на снайперисти - който пробва да мине на червено на прелеза - разстрел на място - ще е най евтино и ще се чисти България от негодно семе!
А ремонта на влака по-евтин ли е? А загубите от спряното движение? А човешките животи? Най-скъпия и безопасен начин за ЖП надлезите. Като пестим от надлези може поне едни бариери да сложим. Тия светофари по прелезите са на 100 години. В София защо всички светофари по кръстовищата се смениха със светодиодни? Защото старите като светнеше слънцето срещу тях и нищо не се виждаше. Не мога да повярвам, че някой ще види работеща сигнализация и въпреки това ще мине без да се огледа.
Нима една бариера е по скъпа от един светофар? Да не говорим за човешки живот.За светофара се намират оправдания - или, че не е работел, или, че не са го видели, че свети червено...., но бариерата няма как да не я видят. И тогава няма как да няма виновен.
До АнонименДа бе, да се харчат милиони левове да се сложат бариери на безумни места, защото има шепа ***, които пресичат прелез, без да се огледат. Има си закон, преди прелез (охраняван, неохраняван) задължително трябва да спреш. Навремето така един приятел го скъсаха на шофьорския изпит, защото не спрял на един прелез, защото не бил спрял, въпреки че той си знаел, че там от 10 години или повече не минава влак. Хиляди прелези не могат да се обезопасят, а и няма смисъл
Какъв вагон е смачкан до неузнаваемост !?От снимките се вижда, че смачкан до неузнаваемост е камиона, а на първия вагон са му строшени само 2 стъкла.
До Анонимен 5 УТРЕ АКО СЕ БЛЪСНЕ В ЖИЛИЩЕН БЛОК АРХИТЕКТА ЛИ ЩЕ Е ВИНОВЕН?КАКТО КАЗВА Х ТОЙ НЕ Е ВИДЯЛ ВЛАК.АКО БЕШЕ МИКРОБУС С ДЕЦА?
Охраняем, ама само със светофар, който я работи, я не. И да работи, ако слънцето свети срещу него може да не се вижда добре. Толкова инциденти станаха и все на такива охраняеми прелези. Как пък един инцидент не стана на прелез с бариери? Кога най-после на някой ще му дойде акъла в главата, че трябва да се сложат бариери навсякъде.
господа,управляващи нещо не ви се връзват нещата,миналата седмица четох че населението в БГ,е седем милиона и незнам си колко хиляди.а ние несме повече от пет,шест милиона,после писахте че по празниците се пускат допълнително влакове че видете ли,много желаещи да пътуват,и сега накрая излиза че във влака пътували само ПЕТ човека,*** кого лъжите така,вас самите държавата си загива както сега отписват села след някоя година ще изчезне и държавата бъдете сигурни в това,ай много ви здраве.
ако се изградят надлези на неохраняваните жп прелези ще се спасят много животи и много средсва от щети
Две жени са в тежко състояние след влаковата катастрофа