9

Анонимен

преди 10 години

Много добре изглежда. Хайде дано наистина скоро произвеждаме и него в завода. А относно качеството на колите най-достоверен източник са собствениците. Има си официален форум, където може да се прочете. Моето впечатление засега е, че са добри.

8

Анонимен

преди 10 години

Модела е две класи над Дъстър,а ще е на съпоставими цени.Каквото и да си говорим Грейт уол правят все по-добри модели,а на цените на които продават просто нямат конкуренция.

7

Great Sheet

преди 10 години

Хаха, дано да не е с усилвателя на волана от Волекс, който е толкова насечен, че може да се пребиеш някъде, и със спирачната система на Волекса (Москвич 408 спира по-добре), и скоростите на Волекса ( в ГАЗ 53 се включват по-лесно). Абе евтина китайска работа, ама има глупави хора та ги купуват.

6

Анонимен

преди 10 години

Колата е достойна за всеки ....кавал!

5

Анонимен

преди 10 години

Харесва ми.

4

Анонимен

преди 10 години

добра е колицата! Много по-добра от издъхнал марков кошник на 10+ години. Така е, защото вече никой не прави коли за по 20 лазарника. Е, и 20 хил. не са малко, но дай боже всички работещи да могат за в близко бъдеще да си ги позволяват! А дано дойде време от нас да купуват вехтите барутници, а не както сега - ние като клошари да купуваме уж карани от баба ми точилки!

3

...

преди 10 години

И вземете да научите най-накрай, че заводът не е в Ловеч. Заводът е в село Баховица, което е близо до Ловеч. Ей, това верността на фактите е нещо пожелателно в повечето материали!

2

Тодор

преди 10 години

Кога тези ще разберат, че на купе 2 тона, не можеш да сложиш двигател 1.5 със зашеметяващите 150 коня, а виждате ли и по-слаб се предвиждал, смях. Този двигател първо ще е муден и второ непрекъснато ще влеза в преразход, защото ще се претоварва, и разхода ще литне, да не говорим, че това ще скъси живота му.

1

Гришата

преди 10 години

Тези които ще се произвеждат в Ловеч, ще носят името Кавал H2 , а ако Бюреков спечели изборите е възможно и Дудук H 2