До Рошко -какви ги говориш ,какво ще правят толкова наши тирове там ,ние празни да ги пращаме нямаме толкова тирове.
Турците никога не режат клона на който стъпват .Аз мисля , че по скоро проблемите произлизат от наша страна от колкото от съседите .
като гледам нямя нито един който да знае за кво става въпрос, само *** коментари.Българина си беше *** и няма да се промени. айде със здраве
Има лаф, че кой каквото и да ти говори - става дума за пари. Е, тук точно за това иде реч. България получава по-малко разрешителни за транзити отколкото Турция от нас. Искаме да си плащат разликата. Турците не искат да си плащат разликата защото това оскъпява техните превози. При условията на реципрочност ние ще им издадем толкова колкото издават те на нас. За повече ще искаме да си плащат. Около това се върти цялата история. Оставете ги настрана тези националистически глупости, говорим за пари!
Проблема да го решим по братски .Влиза турски тир в България, влиза български тир за Турция.По равно. И никой няма, за какво да се сърди.Или, каквито услови и бройки от тяхна страна, същите условия и бройки от наша страна.Трябва да се уважаваме взаимно.
Що за странни хора остават толкова жлъчни коментари .. да фалирали били бг превозвачите .. да фалирала държавата ..малки сме били, турците щели да ни заобиколят, та ние да му мислим .. въобще не разбирам перверзното и изкривено удоволствие да сееш жлъч и простотия по себе си реално, защото плюете други българи, т.е. по вас самите, защото преговарящите по този въпрос са също хора като вас, от вашия или съседен град. Защо никой не се опитва да вникне в проблема и да дава конструктивни коментари!?
Kolegi zat celiat problem stoi pimk koito e zavladial celiat turski pazar i komandva cialoto ministerstvo na transporta .problema moje da se reshi za edin h no niamame darjava niama koi da zashtiti interesite na drebniat i sredeni transportni firmi
До АнонименНа какво се кефите - незнам? Те ще намерят решение.Въпроса е какво ще стане с българските превозвачи? Самоубийство на бизнеса?
Турция няма алтернатива на маршрута през България и рано или късно ще клекне. Ако искат да построят 100 пристанища, да пуснат 5000 ферибота, пак няма да им стане работата с трансграничния превоз.
можете ли да си представите ако територийте ни бяха разменени, щяха да се *АВАТ с нас както си искат, и стези политици дето ги имаме, циркът щеше да е пълен.
Четейки цялата статия оставам с впечатлението ,че се разисква турския проблем не българския. Добре ,че беше последния абзац за да разберем и ние бегло за незгодите на нашите превозвачи. За мен трябва броя на разрешителните да е равен м/у двете страни и контрола да е жесток и безпощаден най-много катастрофи причинени от тежкотоварни камиони са именнно причинените от турските превозвачи. Трябва правилата да са стриктни и да няма възможност ДАИ да ги заобикаля. Строги мерки с/у тази нечленка на ЕС
ако няма проверки ще докарат всичките *** който има в турско *** край , така че да ходят по дяволите , а трябва да има и диодия да плащат за подръжка на пътищата , защо неправят така на гръцката граница , ами той не е луд този който изяде баницата , ами тия поплювковци нашите предатели
"...те ще си решат проблема като си направят най-голямото летище във Европа..."Трдуно! Най-вече защото не са в Европа...
значи гърците не ги пускат и са задържали 600 турски тира на опашка,а ние понже сме по-прости да ги пускаме транзит ли :) я да им увеличим таксите като искат да минават...и от турция да спрът да пускат разни терористи да минават от Турция в България ! И понеже сме външна граница на европа таксите за турски тирове трябва да са най-високи,както и контрола на пропусквателните пунктове! Трябва и проверки за алкохол да им се правят на джигитите
Турция ще защитава интересите на своите превозвачи