4

ДО -1

преди 10 години

А защо се е затворил в пилотската кабина не казваш ,ако може и аз да допълня .В пилотската кабина е имало много комари и той е започнал изтрепването им, имало е следи по тялото му от ухапването им от там идва и катастрофата а това го знам от ДС.

3

Анонимен

преди 10 години

Сус бе, празнословец - какъв GPS на Ту-134 през 86-та, каква савана в Лубомбо, какви пет лева. В същото време Бойнг на LAM Airlines е докладвал, че сигналът на VOR на Мапуто е бил регистриран на място, където никога досега не е бил приеман... Аре, върви си играй на топчета...

2

яве

преди 10 години

Интересна теория. Обаче, ''маяците'' се наричат VOR или DME, навигацията на модерните самолети като Ембрайър 190 се осъществява и с инерциални системи и GPS. Ако едното звено откаже другите работят ;) Друга тема на разговор е обхвата на ''маяците'' който обикновенно е около 200 морки мили. Само погледни на картата и виж от каде е излетял самолета и каде се е разбил. За планините те съветвам да погледнеш снимките от останките и да забележиш ''саваната'' :Д Бягай в мазето че почват да пръскат!!!

1

Анонимен

преди 10 години

"... мистериозно се разби самолетът, с който пътуваше президентът Самора Машел..."Хич не беше мистериозно - ЮАР-ското ЦРУ с помощта на фалшив радиомаяк, работещ на честотата на този на летището, отклони от курса самолета, за да се удари в планините. Доказано бе, че в този момент всички самолети, ориентиращи се по този маяк, са получили отклонения в курсовете.