10

Анонимен

преди 10 години

otempora.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/06/27/zashto-se-skapva-jelezopytnata-infrastruktura-ili-niakolko-v.1124364

9

Стефанов

преди 10 години

Всяко ново предприятие си има свой началник, директор счетоводители и така нататък. Все администрация. Иначе работна ръка се съкращава постоянно.Иначе и аз съм за по-големи глоби за пътуващите гратис, но я се опитайте да глобите *** примерно и един лев за това , че пътуват без билет. Просто няма как да стане.И така нататък, и така нататък. Железницата е олицетворение на държавата.

8

Стефанов

преди 10 години

Аз съм енергодиспечер В Горна Оряховица, работя на смени, и не съм администрация. В тая голямата сграда ( като хотел ) също работят влаковидиспечери, телеписки и други които също не са администрация. Господинът или другарят Димитров е хубаво преди да говори да разбере за какво иде реч, относно обитаването на тези сгради, Вярно е, че администрацията е много. След разделянето на БДЖ през 2001 година на НК ЖИ и БДЖ, и последвалата фрагментация на БДЖ администрацията стана още по-голяма.

7

inatut

преди 10 години

Дрън дрън е тоя ***.Ако иска да излезе на печалба то му трябват 2 неща:1. Увеличаване на приходите, чрез по-търсени продукти - например в по-интересни часове за хората да има влак. Няма влак от София до морето в петък след работа - 6,7,8 часа и обратно в неделя. Но има 10ки автобуси.. Защо ли?2. Вдигане на класа на пътуване и вдигане на цените3. Съкращаване на разходите - оптимизиране на персонала4. Фиксирана минимална глоба за без билет - например 50 лв.

6

Куно

преди 10 години

Вън Занчев, бракоразводния адвокат Джуров, Костадинов и останалата пасмина от некадърници. Съд за Владимир Владимиров, който твърде удобно и навреме се покри...

5

Анонимен

преди 10 години

Хората питат 2 важни въпроса:1. Ще има ли наказателна отговорност за Борисов, Дянков и Московски източили и съсипали БДЖ като орязаха субсиидиите за БДЖ и в същото време лъжеха народа за ниските цени на билетите, които държавата отказа да покрива.2. Ще пуснат ли БДЖ спрените 200 влака и поне 100 нови влакове, защото дълговете на БДЖ може да се изплащат с повече влакове и повече пътници, освен със закриване на пътнически превози и фалит както беше досега.

4

Анонимен

преди 10 години

Опростяване на дълговете е решението, но също така да се търси отговорност от онези, които са източвали БДЖ, да им се отнеме имуществото.

3

робърт лъдлъм

преди 10 години

съкращения в администрацията там е заровено кучето иначе няма оправия!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!не може машинистите с мизерни заплати а администрацията си ги вдигат до небето без реално извършен труд!

2

goro.poromanski

преди 10 години

на никой не му се дават пари за социална политика евала на тодор живков

1

goro.poromanski

преди 10 години

бдж е социална политика на дьржавата герб не беше социална партия за 4г и той се оплакваше за лошо наследство кой крив кой прав хайде да се сетим а