на тия машини само лустрото им е голямо,карал съм всякакви такива,като проходимост са гола вода,признавам само УАЗ,вярно че няма никакви екстри,грозен е ,но е проходим и много здрав,и зимно време пали от раз...
Музикалното оформление е много добре. Има вариант да слушаш звука на двигателя чрез уредба вътре в купето. Не знам защо не са го споменали.
Направо една четериосна Татра и двигател Микулин 1500 к.с .Това е нищо тексаската селяндурщина е родила форд ф 650 Абе разни хора разни идеали ,квадратни са но возят добре и са надеждни ,чак толкова сила и ускорение смисъл за джипка не виждама ама.
Кашончето е един от най хубавите джипове а може би и най хубавия джип но по добре 350 диз блутек дават го 7 на сто дизел А в интирес на истината по луксозни по комфортни и по евтини за поддръжка от френските коли няма.
Дизайна е дори отпреди 80-те. И не в дизайна му е силата, това е един от най-качествените и проходими джипове. Друг е въпроса, че мутраците го ползват само на асфалт...
с един такъв джип ше мачкам наред всички мишкари с френски колици, ше ги правя ан палачинки, блъскам ги и ги пращам в канавката, а оттам в Надин, където е мястото на френските ***
сега онея с френските *** (подобия на коли) ше ви обяснят на всички как тоя джип е скъп, чупи се, не вози толко комфортно като френската *** и няма хомосексуално активно окачване като Цитроен, след това няма да пропуснат да обяснят и как тея немски джипове се карат от комплексаи с малки инструменти в гащите и накрая ше отбележат как френските барутници харчат 4 пъти по - малко и е по - оферта като цяло да караш Цитроен или Ряно пред Мерцедес G класа!
Дизайн от 80-те.Квадратен мощен джип.Като си видял един все едно си видял всички.Как може да има хора които да харесват такова нещо?
Всъдеход ала болид