19

Анонимен

преди 11 години

До 19Руснак няма как да измисли автомат като Калашников поинтересувай се какво е Щурмгевер.

18

Анонимен

преди 11 години

Руснак е измислил Калашника.И всички крадат от него или си го купуват оригинал made in Russia!Нещо да кажеш умнико?

17

бай Шано

преди 11 години

като го кажат така излиза че едва ли не на боклуука ги хвърлят -просто им пращат писмо да минат през официалния сервиз за 15 мин работа и готово ....

16

Анонимен

преди 11 години

И колко съветски автомобили все още се произвеждат, без заводът да е продаден на чужда компания? Сигурен съм, че нито един от вас отдавна не кара руска/съветска кола! Вие сте като лисицата от баснята на Лафонтен.

15

Анонимен

преди 11 години

е то на руските трошки кво да им се счупи, имат три педела кормило и лост заскорости

14

смешко

преди 11 години

Тцтцтц, то на сиромаха, кога му е вървяло, че сега и на мен...Тюх, останах без кола..да кажат, къде ги събират за вторични, барем някой лев да изкараме...Весела Коледа на всички и бъдете живи и здрави и вашите семейства, че без тези двете сме жив зян, като тези автомобили ще бъдем...:)

13

Анонимен

преди 11 години

Американски ***!

12

Язе

преди 11 години

Изтеглят гъзарска ГАЗ-ка, дали ми дреме?.

11

Анонимен

преди 11 години

ЛАДА -ни одного отзовано.

10

Анонимен

преди 11 години

Съветските и руските автомобили, не просто не ги изтеглят, вече не ги произвеждат, защото са толкова некачествени, че не си заслужава да ги произвеждат.

9

Анонимен

преди 11 години

"По информация от мой приятел, конструктор в Опел, само 6% от колите, слезли от конвейера нямат никакъв производствен дефекти"Нищо подобно -всичките излизат с неотстраними дефекти.Затова са привикали конструкторите на ЗАПОРОЖЕЦ да оправят нещата.

8

Анонимен

преди 11 години

Америка отдавана трябваше да закупи лиценз за Москвич.Ето защо автомобилостроенето им изостана от световните стандарти и затова сега връщат коли за дооправяне.Руският автомобил в здрав и надежден,не се разваля,не си играят с глупости като инжекцион и т.н.

7

Анонимен

преди 11 години

Съветски и руски производители НИКОГА не са изтегляли коли!Американците трябва да се поучат от тях.

6

дилър

преди 11 години

Ами за нова кола е нормално. По информация от мой приятел, конструктор в Опел, само 6% от колите, слезли от конвейера нямат никакъв производствен дефект. При 12000 части средно и при толкоз електроника - така се получава. Затова си карайте старите коли (произведени до 1990 - 1992 макс) и си свиркайте.

5

Бацо

преди 11 години

До ГацоИ космическа совалка да си купиш, пак ще си останеш *** и неграмотен!

4

Гацо

преди 11 години

Аз навремето имах наследствен Москвич след като имигрирах си купих един шевролет събърбън оказа се че е същата работа ! Купих си БМВ Х5 и съм доволен вози ме имам и хюндай от който не се оплаквам водна помпа съм сменял а вече е на 100000 км жената се търкаля с него

3

Лелее

преди 11 години

Като преписвате статии безогледно поне гледайте да засягат ако не България то най-малкото европейския пазар на автомобили.

2

Aliev555

преди 11 години

ХАМЕРИКАНСКА РЕКЛАМА

1

SS

преди 11 години

Доста гаден камион - даже най-добре да го спрат от производство.