С тая разлика, че след 10г. бензина няма да е на тая цена, освен това не плащаш синя зона и ползваш още някакви си там превилегии.
Momcheta, Nissan Leaf e shampiona sys 100 km samo na tok. Vsichki drugi sa smeshnici. Kato se imat predvid razmerite na Accord 20 km sa nishto vpechatliavashto. IND - toka v USA e s naprezhenie 120V. Prodavat zarqdni ustrojstva, koito se instalirat v garazha i za 220V. S poslednite zarezhdaneto stava dosta po-byrzo. Pri niakoi za okolo 4-5 chasa. Za men cialata ideia s elsktromobilite e mizhi da te lazham.
Може би ще има смисъл само за служебни автомобили, които навъртат много километри и ползват ток на промишлени цени :)
Освен това не си включил цената на ел. ток за зареждането на батериите, който у нас не е никак евтин. Никъде не е упоменато колко време ще изкарат и самите батерии. А какво ще стане след 10 г. само Бог знае. Според мен това ще бъде една безсмислена инвестиция.
Разликата в цената между бензиновия и хибридния мотор е 18000$ което по курса прави около 27000 лв.Това разделено на цената на бензина прави около 10384л. бензин.Хибрида гори около 2л на 100км а бензина около 8л.Това прави разлика от около 6л на 100км.За да покриеш разликата от 18000$ между двата модела задвижване трябва да изминеш 173076км. за да изравниш разликата в цените на двата модела и да си на нула.Ако правиш по 17000 км на година след десетата година ще си върнеш разликата от 18000$
Бензиновия двигател не движи колелетата, електрическия го прави. По-ефективно е. Освен това при ниски скорости работи само електрическия (ако има ток). Като увеличите скоростта се пуска и бензиновия за да генерира ток за електрическия. Хитра система, но скъпа. Тези почти 20 хиляди долара разлика са бая бензин :).
И като реши да пътува нощем и опъне дълги + халогени + стопове + стопове за мъгла кво прайм? Вади една манивела и почва да върти. А може и един гръмоотвод досуш като "Завръщане в бъдещето"
Honda показа най-икономичния хибрид